یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۵:۱۹:۱۷

پیروزی تیم بسکتبال شهرداری اراک برابر دانشگاه آزاد تهران

در بازی سوم از مرحله رده بندی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، تیم شهرداری اراک با نتیجه ۷۳ بر ۶۴ از سد تیم بسکتبال دانشگاه آزاد تهران گذشت.

لیگ برتر بسکتبال؛

پیروزی تیم بسکتبال شهرداری اراک برابر دانشگاه آزاد تهران

بسکتبال شهرداری اراک

پیروزی تیم بسکتبال شهرداری اراک برابر دانشگاه آزاد تهران

به نقل از مهر، این مسابقه عصر پنجشنبه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزارشد.

براساس این گزارش، تیم بسکتبال دانشگاه آزاد تهران، در دو بازی قبل که در تهران برگزارشد مقابل میهمان خود شهرداری اراک به پیروزی دست یافت.

بازی سوم از مرحله رده بندی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، در شرایطی پیگیری شد که تیم شهرداری اراک از امتیاز میزبانی برخوردار بود و کار را از ابتدا باحرکت تهاجمی آغاز کرد و همین جدیت در تیم موجب شد تا کوارتر اول را با نتیجه ۲۷ بر ۱۸ به سود خود تمام کند.

تیم دانشگاه تهران در فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی از اراک شکست خورده بود و از راه یابی به مرحله رده بندی بازمانده بود و در این فصل قصد دارد با پیروزی بر تیم شهرداری اراک گذشته را جبران کند. در دو بازی برگزارشده در تهران تقریبا به هدف خود نزدیک شد اما در بازی سوم در اراک، از خواست خود فاصله گرفت.

در این مرحله تیم بسکتبال شهرداری اراک در چهار کوارتر با نتایج ۲۷ بر ۱۸، ۴۳ بر ۳۵، ۵۹ بر ۴۰ و در نهایت ۷۳ بر ۶۴ پیروز میدان شد.

باید دید که در بازی چهارم که فردا(جمعه) در اراک پیگیری می شود نتیجه بازی به سود کدام تیم رقم می خورد.

چنانچه بازی فردا(بازی چهارم) به سود اراک تمام شود، نتیجه رده بندی تساوی دو بر دو خواهد شد که بازی پنجم و تعیین کننده نتیجه نهایی در تهران برگزار می شود.

در صورتی که بازی فردا به سود تیم دانشگاه آزاد تهران رقم زده شود کار با نتیجه رده بندی سه بر یک به سود دانشگاه تهران پایان می یابد و در نهایت شهرداری اراک مقام چهارم لیگ برتر بسکتبال در فصل ۹۵_۹۶ را کسب می کند و دانشگاه آزاد تهران در جایگاه سوم قرار می گیرد

.گفتنی است این مسابقه را جعفر محمدپور به عنوان سرداور، هادی سالم و محسن روشن ضمیر داوری کردند

همچنین حمید چمخانی و محمدرضا ترک زاده به عنوان نمایندگان فدراسیون و فریدون سلیمانیان به عنوان ناظر داوری بر این مسابقه نظارت داشتند

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت