یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۳:۰۲:۲۳

پیروزی در برابر داعش اعجاز خدا بود/ همیشه از غفلت‌های تاریخی چوب خورده‌ایم

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: پیروزی در برابر داعش اعجاز خدا بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

پیروزی در برابر داعش اعجاز خدا بود/ همیشه از غفلت‌های تاریخی چوب خورده‌ایم

اعجاز خدا

پیروزی در برابر داعش اعجاز خدا بود/ همیشه از غفلت‌های تاریخی چوب خورده‌ایم

به نقل ازخبرگزاری فارس،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، اظهار داشت: گروه تروریستی داعش جریان فکری بسیار مرموز و شیطانی تکفیری همراه با خشونت بود که بدترین جنایت‌های ممکن را انجام داد.

وی بیان کرد: آمریکایی‌ها پس از حمله به عراق ابوبکر البغدادی را دستگیر و به زندان فرستادند در حالی که در آنجا به آموزش وی پرداخته و توسط وی گروه تکفیری داعش را در منطقه ایجاد کردند و در این مسیر امکانات، تجهیزات، کمک‌های نقدی و اسلحه در اختیار این گروه تکفیری قرار دادند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: گروه تکفیری داعش در نظر داشت سوریه و عراق را تحت حکومت خود قرار دهند که اگر موفق می‌شدند مرزهای خود را تا اردن، عربستان و… پیش می‌بردند.

دری نجف‌آبادی تأکید کرد: عربستان و اسرائیل مزدوران آمریکا هستند که با حمایت از گروه تروریستی داعش انواع جنایت‌های وحشیانه را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه کشور سوریه به تنهایی نمی‌توانست در مقابل گروه تکفیری داعش ایستادگی کند، افزود: بیداری و هوشیاری به موقع رهبر انقلاب اسلامی، آیت‌الله سیستانی، سید حسن نصرالله، اقدامات سپاه پاسداران قدس، بسیج مردمی عراق، حزب‌الله لبنان، لشگر بدر و… سبب شد تا بسیجی‌وار در این عرصه حاضر شده و به مقابله با دشمن پرداخته و پس از گذشت حدود 6 سال به موفقیت دست پیدا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: دشمنان می‌خواستند توسط گروه تکفیری داعش منطقه را تجزیه کنند که با فداکاری فوق‌العاده و با ارزش همه نیروهای حاضر در سوریه و عراق نتوانستند این توطئه را به مرحله اجرا برسانند.

دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه این پیروزی اعجاز خداوند بود، ادامه داد: اگر امروزه ایران در منطقه با یک دشمن به نام اسرائیل مواجه است، در صورت پیروزی داعش با چندین دشمن مواجه بود.

به گفته وی ما همیشه از غفلت‌های تاریخی چوب خورده‌ایم، به طور مثال اگر در زمان حکومت امام علی (ع) یاران ایشان قرآن را بر سر نیزه نکرده و امام را تنها نمی‌گذاشتند شاید حوادث تاریخی به نحو دیگری رقم می‌خورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: مردمی که در این برهه فریب خورده و ابزار دست دشمن شدند گروه‌ها و فرقه‌هایی مانند خوارج را به وجود آوردند.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: ملتی که به صورت یکپارچه بوده و به رهبر خود پایبند باشند یقیناً در برابر طوفان روزگار ایستادگی خواهند کرد اما ملت‌هایی که یکپارچه نبوده و با رهبر خود همسو نیستند در میدان مبارزه با دشمن دچار ضعف و سستی خواهند شد.

وی تصریح کرد: ملت ایران همواره نشان داده‌اند که می‌توانند با آگاهی در برابر دشمن ایستادگی کرده و خودشان برای کشورشان تصمیم بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه در برابر دشمن هوشیاری لازم است، افزود: دشمن هیچ‌گاه بیکار نمی‌نشیند و به طور مداوم توطئه‌هایی را برنامه‌ریزی می‌کند.

دری نجف‌آبادی با اشاره به زلزله غرب کشور، افزود: خوشبختانه در مرحله اولیه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت و سبب شد تا از تلفات سنگین‌تر جلوگیری شود.

وی تأکید کرد: حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در مناطق زلزله‌زده بسیار باارزش بود و از تمام مسئولان، دستگاه‌های اجرایی و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی قدردانی می‌کنم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: ساخت سازه‌های مقاوم در این مناطق بسیار ضروری است و باید با مدیریت حکیمانه اجرای ساخت و ساز آغاز شود.

دری نجف‌آبادی اضافه کرد: مدیریت و رسیدگی به 10 روستا از مناطق زلزله‌زده بر عهده استان مرکزی است که همه باید در اجرای مسئولیت خود به بهترین نحو عمل کنیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت