یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۰:۱۳:۱۶

پول نفت فروش رفته هنوز به کشور برنگشته است

منصوری با بیان اینکه اعتبارات دولتی در حوزه ورزش کافی نیست، گفت: متاسفانه وضعیت درآمدی دولت مناسب نبوده و نفتی هم که فروخته شده پولش به داخل کشور برنگشته است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی:

پول نفت فروش رفته هنوز به کشور برنگشته است

پول نفت

پول نفت فروش رفته هنوز به کشور برنگشته است

به نقل از اراک امروز، منصوری رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در جلسه شورای اداری استان مرکزی که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: در استان مرکزی نمایندگان مجلس شورای اسلامی هماهنگی خوبی در جهت رفع مشکلات استان، با یکدیگر دارند.

منصوری با اشاره به اینکه استان مرکزی از گذشته تاکنون جایگاه ویژه‌ای را در عرصه ورزش کشور داشته است، اظهار کرد: امروز هم ورزش استان برای رسیدن به جایگاه ویژه‌اش نیازمند توجه ویژه مسئولان به ویژه وزارت ورزش و جوانان است.

وی با تاکید بر اینکه اعتبارات دولتی برای ورزش کافی نیست، بیان کرد: همواره شاهد بوده‌ایم که اعتبارات دولتی ۲۰ درصد محقق می‌شود و این پشتوانه خوبی برای پروژه‌های ورزشی نیست.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: از طرف دیگر وضعیت درآمدی دولت هم مناسب نبوده و نفتی هم که فروخته شده پولش به داخل کشور برنگشته است.

منصوری از تصویب ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده به حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: این مصوبه می‌تواند منبع اعتباری خوبی برای ورزش کشور باشد و امسال از این محل سه هزار ۵۰۰ میلیارد تومان به ورزش کشور تزریق می شود.

وی با اشاره به اینکه امسال ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به ورزش استان اختصاص یافته است، ادامه داد: این اعتبارات در حوزه‌های آموزشگاهی، تربیت بدنی و اتمام پروژه‌های نیمه تمام هزینه خواهد شد.

انتظار جوانان استان مرکزی برای راه‌اندازی «خانه جوان» 

عابد حقدادی مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی به بخشی از ظرفیت‌های ورزشی استان اشاره کرد و گفت: در مسابقات جام رمضان ۱۸۰ دوره مسابقات در سطح استان مرکزی برگزار شد.

حقدادی با اشاره به اینکه در سفر هیات دولت به استان مرکزی ۸ پروژه ورزشی در استان مرکزی مصوب شد، بیان کرد: اعتبار این پروژه‌ها تخصیص داده شده است و این پروژه‌ها توان جذب اعتبارات بیشتر را هم دارند.

وی با بیان اینکه خانه جوان استان راه‌اندازی نشده است، افزود: از محل مادهِ ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده، امسال برای این پروژه اعتبار تعریف شده است.

مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه ۲۵ درصد جمعیت استان را جوانان تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: به دنبال تامین زمین برای راه‌اندازی خانه جوان در استان هستیم تا بتوانیم مسائل و موضوعات حوزه جوانان را از این طریق پیگیری کنیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت