پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۱:۱۲:۲۷

پوشش شبکه گازرسانی شهرستان فراهان کامل شد

معاونت امور بهره برداری شرکت گاز استان مرکزی گفت: پوشش شبکه گازرسانی فراهان کامل شد و 100 درصد جمعیت شهری و روستایی این شهرستان از مزایای گاز طبیعی بهره مند شدند.

پوشش شبکه گازرسانی شهرستان فراهان کامل شد

شبکه گازرسانی

پوشش شبکه گازرسانی شهرستان فراهان کامل شد

محمدرضا سمیعی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فراهان به عنوان شهرستان سبز نامگذاری شده و با گازرسانی به 188 خانوار شهری و روستایی در سال جاری چرخه گازرسانی در این منطقه تکمیل شد.
وی توضیح داد: سرمایه گذاری در حوزه گازرسانی به این شهرستان پارسال معادل 6 میلیون و 836 هزار ریال و در سال جاری 2 هزار و 500 میلیون ریال است و میزان انشعابات وصل شده در سال جاری 94و در سال گذشته 302 انشعاب بوده است.
معاونت بهره برداری شرکت گاز استان مرکزی تصریح کرد: تنها واحدهای جدید در برنامه گازرسانی شهرستان قرار می گیرند و ماموریت این شرکت بیشتر در حوزه تعمیرات و درخواست های جدید متمرکز است و زیرساخت های گازرسانی تکمیل شده است.
سمیعی خاطرنشان کرد: خانوارهای شهری و روستایی تحت پوشش شبکه گاز رسانی در سال قبل 284 خانوار است.
وی گفت: 75 درصد سهم سبد انرژی استان را گاز تامین می کند و تکمیل چرخه گازرسانی در این شهرستان سرمایه زیربنایی بزرگی است.
وی بیان کرد: در استان مرکزی برخی از روستاهای زیر 20 خانوار به دلیل مسیرهای صعب العبور و رقم ریالی سرانه انشعاب گاز رسانی انجام نشده که با توجه به مساعدت و همکاری مسئولان ذی ربط، تحقق این مهم نیز در دستور کار است.
فراهان از توابع استان مرکزی است که دارای 2 بخش مرکزی به مرکزیت فرمهین و خنجین به مرکزیت شهر خنجین با 28 هزار و 994 نفر جمعیت است و یش از 200 روستای کوچک و بزرگ دارد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت