دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۲۸:۵۵

پنج هزار و ۶۵۰ بسته معیشتی در خمین توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه خمین گفت: پنج هزار و ۶۵۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های بی بضاعت و اقشار آسیب دیده از کرونا در این شهرستان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه خمین گفت:

پنج هزار و ۶۵۰ بسته معیشتی در خمین توزیع شد

سرهنگ پاسدار« محمد مهدی میرهادی» روز یکشنبه افزود: ارزش ریالی این بسته های معیشتی یک میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال است که از سوی سپاه و خیران خمین تامین شده است.
وی بیان کرد: بسته‌های معیشتی بین ساکنان مناطق حاشیه نشین، کارگران روزمزد، اصنافی که باتعطیلی مواجه شدند و سایر نیازمندان توزیع شد.
فرمانده سپاه ناحیه خمین ادامه داد: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در سخنرانی نیمه شعبان رزمایش بزرگ کمک مومنانه در دستور کار سپاه و بسیج شهرستان قرار گرفت که ستادی بدین منظور تشکیل شد و بسیج سازندگی به عنوان دبیر این ستاد خدمت رسانی می‌کند.

سرهنگ پاسدار میرهادی اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه مبتنی بر مبانی و آموزه‌های دینی یک الگوسازی کامل در بین آحاد مختلف جامعه با هدف کمک به یکدیگر است که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن بخش‌هایی از جامعه اجرا می‌شود.
وی اضافه کرد: مرحله اول این رزمایش در استان مرکزی از نیمه شعبان با رمز یاصاحب الزمان(عج) شروع شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه خمین گفت: به منظور مبارزه با ویروس کرونا، ۶۴ گروه جهادی این شهرستان در کارگاه‌های تولید ماسک، لباس بیمارستان و دستکش یکبار مصرف فعالیت دارند.
کیانوش جهانپور روز شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر دیروز (۲۰ اردیبهشت) بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاههای علوم پزشکی یک هزار و ۵۲۹  بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به این بیماری در کشور به ۱۰۶ هزار و ۲۲۰ نفر رسید

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت