پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۹:۲۳:۰۳

پساب خروجی ۱۲۵۰ واحد صنعتی استان مرکزی به سیستم شبکه فاضلاب مجهز شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: از یک هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی، پساب خروجی یک‌هزار و ۲۵۰ واحد به سیستم شبکه فاضلاب مجهز شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی:

پساب خروجی ۱۲۵۰ واحد صنعتی استان مرکزی به سیستم شبکه فاضلاب مجهز شد

شبکه فاضلاب

پساب خروجی ۱۲۵۰ واحد صنعتی استان مرکزی به سیستم شبکه فاضلاب مجهز شد

مصطفی آمره در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به تجهیز سیستم فاضلاب واحدهای صنعتی استان مرکزی اظهار داشت: از یک هزار و 500 واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی، پساب خروجی یک‌هزار و 250 واحد به سیستم شبکه فاضلاب مجهز شده است.

وی افزود: شهرک‌های صنعتی ایبک‌آباد، خیرآباد و شهرک صنعتی شماره یک اراک، شهرک صنعتی محلات، خمین، مامونیه، دلیجان، نوبران، زاویه و فرمهین از سیستم تصفیه‌خانه استاندارد برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی بیان کرد: به منظور راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی، باید 50 درصد از واحدهای صنعتی شهرک متقاضی شوند و حداقل باید 20 درصد از متقاضیان فعال باشند و روزانه بیش از 100 مترمکعب فاضلاب تولید کنند.

آمره عنوان کرد: در هر شبانه روز بیش از 5 هزار و 500 مترمکعب پساب فاضلاب در 10 شهرک صنعتی استان مرکزی تولید و به سه منشاء آب‌های سطحی، چاه‌های جذبی و ذخایر آب‌های فضای سبز هدایت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین پساب فاضلاب تصفیه‌خانه‌های10 شهرک صنعتی استان مرکزی برای آبیاری فضای سبز کاربرد دارد، به طوری که از شبکه‌های آبرسانی شهری و یا چاه‌های جذبی استفاده نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی ادامه داد: مرحله دوم تصفیه‌خانه برای استفاده بیشتر آب در شهرک‌های صنعتی خمین و دلیجان طراحی و بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این 2 تصفیه‌خانه تخصیص شده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت