دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۳۶:۴۴

پروژه تالار مرکزی استان مرکزی ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه تالار مرکزی استان مرکزی ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

نماینده مردم اراک در مجلس:

پروژه تالار مرکزی استان مرکزی ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پروژه تالار مرکزی

پروژه تالار مرکزی استان مرکزی ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

علی‌اکبر کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، در حاشیه بازدید از تالار مرکزی استان مرکزی با اشاره به این که استان مرکزی سابقه زیادی در زمینه فرهنگ و هنر دارد اظهار داشت: استان مرکزی چهره‌های فرهنگی و هنری شاخصی را تقدیم کشور کرده ‌و هنرمندان مطرحی را در سطح کشور داریم.

وی افزود: هرچه قدر زیرساخت‌های فعالیت‌های فرهنگی و هنری را در استان به‌ویژه در مرکز استان توسعه دهیم، زمینه توسعه فرهنگی و هنری بیشتری در استان فراهم می‌شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از نیازهای جدی استان وجود فضاهای فیزیکی مناسب برای کارهای هنری و کارهای نمایشی مثل تائتر و گالری‌های که برای نمایش آثار هنری مورد نیاز است بوده که متاسفانه در این زمینه کاستی و کمبودهایی داشته‌ایم.

کریمی تصریح کرد: طرح مجموعه تالار شهر مجتمعی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری است که از سال‌های پیش در اراک پایه‌گذاری شده و علی‌رغم تلاش‌هایی که انجام شده، هنوز به سرانجام نرسیده است.

وی بیان کرد: امروز در بازدید از این پروژه به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد و پیمانکار طرح شاهد 82 درصد پیشرفت فیزیکی بودیم که حدود 43  میلیارد هزینه شده است، حدود 12 میلیارد تومان برای تکمیل فعالیت‌های ساختمانی نیاز بوده و 20 میلیارد تومان مازاد هم برای تکمیل سالن‌های اصلی نمایش و اجتماعات نیاز است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنا به قولی که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تامین مبلغ اولیه داده است، برای تکمیل کارهای ساختمانی و تامین اعتبار تکمیل سالن‌های اصلی پروژه هم درحال پیگیری هستیم.

کریمی عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با زمان‌بندی کوتاه و مناسب این پروژه که به شدت مورد نیاز فعالیت‌های فرهنگی و هنری اراک و استان است را به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: بازدید امروز سبب شد تا این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گیرد و مشکلات با پیگیری بنده و دیگر مسولان رفع شود، تا به نتیجه برسیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت