یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۳:۱۰:۵۴

پروژه ایمن‌سازی نقاط حادثه خیز استان مرکزی اجرایی می‌شود

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: پروژه ایمن‌سازی نقطع حادثه خیز منطقه سنجان اراک اجرا می‌شود.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی؛

پروژه ایمن‌سازی نقاط حادثه خیز استان مرکزی اجرایی می‌شود

نقاط حادثه خیز استان مرکزی

پروژه ایمن‌سازی نقاط حادثه خیز استان مرکزی اجرایی می‌شود

احمد مرزبان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های عمرانی استان مرکزی اظهار داشت: پروژه تقاطع غیرهمسطح سنجان با هدف برطرف کردن یکی دیگر از نقاط پرحادثه استان مرکزی از سال 93 با قراردادی بالغ بر 100 میلیارد ریال آغاز شده که در تقاطع مذکور 15 دهانه شامل 13 دهانه 24 متری و 2 دهانه 40 متری جهت دوربرگردان‌ها در نظر گرفته شده است و طول کل پل 576 متر ، طول عرشه 394 متر است.

وی افزود: تاکنون 21 هزار مترمکعب خاکبرداری سنگی انجام شده و در حال حاضر اجرای عملیات فنداسیون و آرماتوربندی و بتن ریزی 5 پایه نخست به پایان رسیده است .

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد: همچنین خاکبرداری کنارگذر سنجان و عملیات آرماتوربندی کوله پل فیجان در حال انجام است و اعتبار مورد نیاز به منظور تکمیل پروژه 140 میلیارد ریال برآورد می‌گردد.

مرزبان بیان کرد: به منظور هدایت ترافیکی نیاز به احداث واریانت در محدوده پروژه است که عملیات انفجار ترانشه واریانت مذکور رأس ساعت 10 صبح روز پنج شنبه ششم اردیبهشت انجام می‌شود.

وی ادامه داد: لازم است تمامی کسبه و کارکنان کارگاهی در روز انفجار در محدوده انفجاری حضور نداشته باشند و همچنین از ورود افراد متفرقه به شدت ممانعت می‌گردد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی عنوان کرد: ساکنین و اهالی محترم محدوده عملیات انفجار باید نسبت به تخلیه منازل مسکونی خود در ابتدای صبح اقدام کنند و همچنین هماهنگی‌های لازم با صدا و سیمای استان مرکزی به منظور اطلاع رسانی، شهرداری، مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی و جمعیت هلال احمر، پلیس نیروی انتظامی، اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ، پلیس راه و سایر ارگان‌های ذیربط انجام شده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت