یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۰۸:۴۸

پروژه‌های عمرانی ساوه با بیش از ۶ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد

معاون عمرانی استاندار مرکزی گفت: پروژه‌های عمرانی ساوه با بیش از ۶ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون استاندار مرکزی:

پروژه‌های عمرانی ساوه با بیش از ۶ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد

پروژه‌های عمرانی

پروژه‌های عمرانی ساوه با بیش از ۶ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد

به نقل از تسنیم، عزیز فیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان ساوه اظهار داشت: تسهیلات بانکی برای این پروژ‌ه‌ها افتتاح شد و هزینه‌ای مبلغ 685 میلیارد تومان برای 556 پروژه در نظر گرفته شد که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد یا عملیات اجرایی آن‌ها اغاز می‌شود و ایجاد دو هزار و 450 مورد شغل مستقیم و دو هزار و 100 شغل غیرمستقیم از رهاورد این پروژه‌ها است.

وی افزود: بالغ بر 93 میلیارد تومان از میزان کل اعتبار از محل منابع ملی و بقیه از محل سرفصل‌های مختلف اعتباری استانی و تسهیلات بانکی تامین شده است و با توجه به اینکه 16 طرح صنعتی از محل تسهیلات بانکی و منابع غیردولتی به بهره‌برداری رسیده که 475میلیارد تومان هزینه برای آن سرمایه‌گذاری شده است و برای 470 نفر شغل ایجاد کرده است.

معاون عمرانی استاندار مرکزی تصریح کرد: در شهر ساوه از صبح امروز 3 پروژه شامل ساختمان دهیاری روستا‌ی اولوسول در ساوه افتتاح شد و همچنین برای نخستین بار در شهر ساوه سه دهیاری در یک منطقه متمرکز شدند.

فیلی بیان کرد: محصولات واحد تولیدی شرکت تعاونی دهیاری بخش مرکزی ساوه است از نظر کیفی خوب و مرغوب هستند و مورد نیاز بهسازی و معابر روستایی و شهری ما قراردارند که امیدواریم با توسعه این واحد تولیدی بتوانیم از محصولات آن در سایر شهر‌ها استفاده کنیم همچنین حمایت‌های لازم از حیث تسهیلات در صورت تامین وثیقه و تضامین بانکی را انجام دهیم.

وی ادامه داد: سقف تسهیلات واحد تولیدی شرکت تعاونی دهیاری ساوه از بانک سینا به صورت پایه 300 از میلیون تومان آغاز و با توجه به توجیه پروژه و مقدار نیاز تا سقف 2 میلیارد تومان هم می‌رسد.

معاون عمرانی استاندار مرکزی عنوان کرد: شهرستان اراک با 128 طرح بیشترین و شهرستان دلیجان با 12 طرح کمترین طرح‌های عمرانی قابل بهره‌برداری را در استان مرکزی را  اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت