جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۰۹:۴۵

پروژه‌های آبرسانی خمین و همزمان آبفای خراسان رضوی و همدان به بهره‌برداری رسید

پروژه‌های آبرسانی خمین و همزمان آن آبفای خراسان رضوی و همدان به صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

پروژه‌های آبرسانی خمین و همزمان آبفای خراسان رضوی و همدان به بهره‌برداری رسید

پروژه‌های آبرسانی

پروژه‌های آبرسانی خمین و همزمان آبفای خراسان رضوی و همدان به بهره‌برداری رسید

به نقل از تسنیم، وزیر نیرو که به منظور افتتاح چند پروژه و شرکت در چندین جلسه وارد استان مرکزی شده است دقایقی قبل در جلسه افتتاح پروژه آبرسانی خمین و به صورت همزمان در خراسان رضوی و همدان در سالن اجتماعات بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین حاضر شد.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده در این برنامه، ضمن برگزاری مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به خمین به طور همزمان پروژه‌های آبفای روستایی از طریق ویدئو کنفرانس با استان‌های همدان و خراسان رضوی نیز به بهره‌برداری رسید.

این در حالی است که افتتاح پروژه‌ها از طریق ویدئو کنفرانس و از استان خراسان رضوی آغاز به بهره‌برداری شده است.

به گزارش تسنیم اردکانیان ساعتی پیش در سفری یک روزه به استان مرکزی وارد استان مرکزی شد و از سوی مسئولان ارشد استان مرکزی مورد استقبال قرار گرفته و پس از این استقبال رسمی برنامه و بازدیدهایش را در سطح استان مرکزی آغاز شد.

وزیر نیرو در ادامه برنامه‌های خود در استان مرکزی و ادامه این سفر یک روزه با آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک دیدار می‌کند.

اردکانیان در این سفر نشستی با استاندار مرکزی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران صنعت آب و برق استان مرکزی برگزار می‌کند و ضمن بررسی مشکلات و نیازهای استان مرکزی در راستای برطرف کردن آنها نیز تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت