دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۱۰:۰۵

پرداخت ۱۹ هزار و ۵۶۷ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان مرکزی

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۱۹ هزار و ۵۶۷ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید پارسال در این استان پرداخت شد که نسبت به سال ۹۷ رشد چشمگیری داشته است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:

پرداخت ۱۹ هزار و ۵۶۷ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان مرکزی

«جواد حسنی» روز شنبه افزود:  ۲ هزار و ۱۴۵ واحد تولیدی این استان، سال گذشته تسهیلات رونق تولید دریافت کردند که شمار قابل توجهی از آنها  با دریافت این تسهیلات، از حالت رکود و تعطیلی خارج شده و به چرخه تولید بازگشتند.

وی ادامه داد: همچنین سال گذشته ۲ هزار و ۹۵۱ میلیارد ریال تسهیلات تامین سرمایه در گردش و خرید ماشین‌آلات و مواد اولیه به ۳۲ واحد صنعتی استان پرداخت شد که تاثیر مهمی در روند تولید داشته است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: این سازمان سال گذشته به دلیل فعالیت مثمر ثمر در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، جایگاه سوم کشوری را در جذب منابع تسهیلات رونق تولید و تبصره ۱۸ به خود اختصاص داده است.

وی اظهار داشت: ۲۹۹ پروانه سرمایه‌گذاری تولیدی و صنعتی پارسال در حوزه‌های فلزی، کانی غیرفلری، دارویی و مواد بهداشتی و غذایی، شیمیایی و برق و الکترونیک در این استان صادر شد که مجموع سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها ۱۳۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال بوده و با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۲ هزار و ۸۲۸ فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد می‌شود.

بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت