دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۲:۲۰:۴۶

پرداخت معوقات کارگران شرکت آذرآب استان مرکزی

محمد رضا حاجی پور گفت: دررابطه با معوقات کارگری شرکت آذرآب اراک با پیگیری‌هایی که داشتیم قرار براین شد تا نسبت به پرداخت معوقات کارگری خود اقدام کند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی؛

پرداخت معوقات کارگران شرکت آذرآب استان مرکزی

پرداخت معوقات کارگران شرکت آذرآب استان مرکزی

پرداخت معوقات کارگران شرکت آذرآب استان مرکزی

به نقل از تسنیم، محمد رضا حاجی پور با اشاره به بحث‌معوقات کارگری آذرآب اظهار داشت: به‌دنبال صحبت‌هایی‌که با مدیرعامل شرکت آذرآب در رابطه با پرداخت معوقات کارگری داشتیم و این بحث را پیگیری کردیم، قرار براین شد که نسبت به پرداخت معوقات اقدام کنند.

وی افزود: شرکت آذرآب علی‌رغم اینکه براساس گفته‌های خود مدیرعامل این مجموعه مبنی بر اینکه 600 میلیارد تومان قرارداد برای انجام کار دارد ولی بحث تسهیلاتی که مصوب کارگروه بود تا هفته گذشته پرداخت نشده بود که پیگیری‌هایی را انجام دادیم، با مجموعه استانداری هم صحبت شد، مذاکره‌ای را هم با بانک ملی داشتند که قرار شد نسبت به پرداخت آن 50 میلیارد تومان که مصوبه کارگروه دو تیر 95 بود اقدام کنند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی تصریح کرد: اگر این موضوع عملیاتی شود، امیدوار هستیم با توجه به قراردادهایی که این شرکت دارد و بحث تامین مواد اولیه آن که بخش عمده‌ای از آن را هم درحال حاضر وارد کردند و الان به سبب همان بحث پرداخت عوارض مربوط به گمرک هنوز در گمرک بوده و نتوانسته‌اند که ترخیص کنند یک اتفاق خوبی را در این مجموعه شاهد باشیم.

حاجی‌پور بیان کرد: اگر این مبلغ به این مجموعه تزریق شود، با توجه به قراردادهایی هم که دارند یک شرایط مناسبی در مجموعه شرکت آذرآب ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: در رابطه با بحث مطالبات کارگری هم قول مساعد داده‌اند که تا پایان ماه یک حرکت خوبی در زمینه بحث پرداخت معوقات داشته باشند که می‌توان گفت یک بحث کلی در این مجموعه است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت