سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۴۳:۵۱

پایان مسابقات پرس سینه استان مرکزی در اراک

مسابقات قهرمانی پرس سینه با تجهیزات و بدون تجهیزات باشگاه های استان مرکزی با شرکت ۱۱۲ ورزشکار و با شناخت تیم های برتر در اراک پایان یافت.

ورزشی؛

پایان مسابقات پرس سینه استان مرکزی در اراک

مسابقات قهرمانی پرس سینه با تجهیزات و بدون تجهیزات باشگاه های استان مرکزی روز جمعه با شرکت ۱۱۲ ورزشکار در قالب ۲۰ باشگاه استان مرکزی در اراک پیگیری شد که در نهایت در بخش بدون تجهیزات در رده سنی بزرگسالان باشگاه باتیس اراک، باشگاه آسیای اراک و باشگاه تن ورز ساوه به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی جوانان، باشگاه پیامبر اعظم اراک، باشگاه عصر بدن اراک و باشگاه آسیا اراک مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در رده سنی نوجوانان هم باشگاه پیامبر اعظم(ص) اراک، باتیس اراک و باشگاه آسیای اراک به ترتیب اول تا سوم شدند.

براساس این گزارش در بخش پرس سینه با تجهیزات هم در رده سنی بزرگسالان باشگاه باتیس مقام اول را کسب کرد، باشگاه آسیا اراک نایب قهرمان شد و باشگاه برادران شکری غرق آباد ساوه در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رده سنی پیشکسوتان، باشگاه آسیا، باشگاه آلومینیم سازی و باشگاه تختی اراک به ترتیب اول تا سوم شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، داوود کلجو، فریدون سپهرنیا، حسین فرجی، حسن ولی زاده، جمشید محمودی، محمد رضا نوروزی، علی پیله ور، علی خانی فراهانی، عادل نو اعتقاد، جواد مظفری، رضا عسگری و رضا عمرانی داوری مسابقات را برعهده داشتند.

این مسابقات به مناسبت دهه فجر  و یادواره داود کریمی زیر نظر هیات پرورش اندام و بدنسازی استان مرکزی برگزار شد.

همچنین از سوی کمیته فنی مسابقات، لقمان فراهانی به عنوان قهرمان قهرمانان این دوره از مسابقات معرفی شد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت