یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۰:۲۷:۵۰

پایان خلافت داعش؛ سیلی محکمی به استکبار جهانی و مرتجعین منطقه

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به آثار و برکات هسته‌های مقاومت در منطقه اشاره کرد و گفت: پایان خلافت داعش در عراق و سوریه سیلی محکمی به استکبار جهانی و مرتجعین منطقه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تاکید کرد

پایان خلافت داعش؛ سیلی محکمی به استکبار جهانی و مرتجعین منطقه

قدرت دفاعی

به نقل از دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی؛ صبح روز سه شنبه در جمع بسیجیان استان مرکزی به مناسبت هفته بسیج ضمن تبریک هفته بسیج و تقارن این هفته با ماه ربیع‌الاول و پایان خلافت داعش در عراق و سوریه گفت: تاسیس نهاد مردمی و انقلابی از دوراندیشی‌های حضرت امام خمینی(ره) بود.

وی با اشاره به آثار و برکات هسته‌های مقاومت در دنیای اسلام افزود: در شرایطی که دنیای اسلام مورد تهاجم همه جانبه دشمنان قرار دارد و توطئه‌های پیچیده عبری، عربی، غربی، صهیونیستی، انگلیسی و آمریکایی همگی برای ضربه زدن و نابودی دنیای اسلام دست به دست هم داده‌اند، هسته‌های مقاومت این توطئه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: پایان خلافت داعش در عراق و سوریه سیلی محکمی به استکبار جهانی و مرتجعین منطقه است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با یادآوری این مسئله که ایجاد داعش در منطقه توطئه استکبار جهانی برای تضعیف اسلام و نابودی ایران بود، گفت: زمانی که توطئه‌ها علیه دنیای اسلام با شکل‌گیری گروهک‌های تکفیری و تروریستی قوت گرفت، تشخیص به موقع مقام معظم رهبری از اوضاع منطقه و همت سپاه بود که نیروهای مقاومت در سوریه و عراق در مقابل گروهک‌های تکفیری و داعشی ایستادند و از مرزهای اسلام دفاع کردند.

رژیم آل‌سعود به دنبال فتنه در منطقه است

وی به اقدامات اخیر رژیم آل‌سعود در منطقه اشاره کرد و گفت: گروگانگیری «حریری»، فراخوانی نظامی علیه لبنان و پیام اتحادیه عرب بر تشکیل جبهه‌ای متحد در منطقه برای مقابله با ایران بیانگر اهداف پشت پرده رژیم سعودی از ناامن‌سازی لبنان، سوریه و عراق و در نهایت دستیابی به هدفی بزرگتر در منطقه دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه بایستی با تقویت جبهه مقاومت منسجم و متحد، برای مقابله با هر توطئه‌ای آمادگی لازم را داشته باشیم، افزایش آمادگی رزمی اولین وظیفه بسیج است و پس از این مهم نیروی مردمی و انقلابی بسیج باید آمادگی خود را در عرصه‌های دیگر برای مقابله با جبهه کفر بالا ببرد.

رفع مشکلات اقتصادی با روحیه بسیجی و مدیریت جهادی محقق می‌شود

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به نقش فعال بسیج در تحقق اقتصادمقاومتی و اینکه رفع مشکلات اقتصادی کشور با روحیه بسیجی و مدیریت جهادی میسر است، گفت: جریان بسیج بایستی در عرصه اقتصادمقاومتی برای احیای صنایع و رفع مشکلات اقتصادی کشور تلاش کند. احیای صنایع و رفع مشکلات عرصه اقتصادی تنها با روحیه و تفکر بسیجی احیا می‌شود.

وی با یادآوری اینکه هر کاری که به بسیج محول شده و روحیه بسیجی پای کار آمده است، گفت: در عرصه اقتصادی نیز باید همانند عرصه موشکی با استفاده از تفکر و روحیه بسیجی و مدیریت جهادی به پیشرفت رسید چراکه لازمه پیروزی در مقابل دشمن تقویت جبهه علمی و اقتصادی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه بسیجیان ما باید در عرصه علمی حرف اول را بزنند و قله‌های بلند علمی، فناوری و دانش‌بنیان را فتح کنند، گفت: یکی دیگر از وظایف بسیج کاهش مشکلات اجتماعی است بسیج می‌تواند هم در این زمینه هم در بُعد ایجابی و هم در بُعد سلبی اقدامات درخور توجهی را داشته باشد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت