یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۵:۰۱:۳۷

پاسخ رئیس‌جمهور سوئیس به سوالات نمایندگان!

رئیس جمهور امروز برای پاسخ به سوال نمایندگان مجلس در صحن علنی حضور یافت و به این سوالات پاسخ داد. علیرغم سوالات نمایندگان مجلس، حسن روحانی به سوالات پاسخ کامل و روشنی نداد و در نهایت نمایندگان از چهار پاسخ رئیس جمهور قانع نشدند و آن را به قوه قضائیه ارجاع دادند.

گزارش توئیتری از واکنش‌ جامعه به جلسه سوال از رئیس جمهور در مجلس؛

پاسخ رئیس‌جمهور سوئیس به سوالات نمایندگان!

به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران؛ بعد از قریب به یک ماه و علیرغم تمام تلاش‌ها و لابی‌های دولتی ها برای مسکوت گذاشتن طرح سوال از رییس جمهور و با وجود قربانی کردن وزرای رفاه و اقتصاد در این راه، اما بالاخره روحانی به صحن علنی مجلس آمد تا به سوالات اقتصادی نمایندگان پاسخ دهد. پاسخ‌هایی که می‌توان آن را از جنس سخنان روحانی در مناظرات انتخابات ریاست جمهوری 96 دانست و آنهم فرافکنی و گفتاردرمانی بود.

در همان ساعات نخستین پس از اعلام وصول طرح سوال از رئیس جمهور بود که حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور، اعلام وصول طرح سوال از رئیس‌جمهور را غیرقانونی خواند و گفت: طرح سوال‌های متعدد از رئیس جمهور جز هدف سیاسی چیز دیگری ندارد و به دنبال حل مشکلات مردم نیست!

حال روحانی به مجلس آمد و با همه تناقض‌ها در پاسخ به سوالات رفت. تناقض‌هایی که از چشم مردم دور نماند و در فضای مجازی نیز واکنش‌هایی در پی داشت.

در ادامه برخی از این واکنش‌ها را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت