دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۳:۵۴:۰۰

پارک بانوان اراک تا یک ماه آینده ‌به بهره‌برداری می‌رسد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه احداث پارک بانوان اراک پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است گفت: امیدواریم با تسریع ساخت و تجهیز پارک بانوان اراک یک‌ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی؛

پارک بانوان اراک تا یک ماه آینده ‌به بهره‌برداری می‌رسد

پارک بانوان اراک

پارک بانوان اراک تا یک ماه آینده ‌به بهره‌برداری می‌رسد

به نقل از تسنیم، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در جریان بازدید از روند تجهیز و بهره‌برداری  پارک بانوان شهر اراک با اشاره به ضرورت ساخت این پارک اظهار داشت: هدف از ایجاد پارک بانوان ارتقای سطح سلامت، توسعه نشاط و شادابی در بانوان، ایجاد فضایی امن و مناسب برای ورزش این قشر و ارائه خدمات فرهنگی به بانوان است.

وی با اشاره به اینکه پارک  بانوان نیاز خانواده‌ها به ویژه بانوان بود افزود: مدیریت این پارک توسط بانوان خواهد بود تا به نحو موثری برای فعالیت در حوزه‌های مختلف از جمله سرویس‌دهی در حوزه فرهنگی و هنری از این پارک بهره‌برداری کنند.

حقیقی تصریح کرد: زیرساخت‌های پارک تکمیل و آماده بهره‌برداری است ولی باتوجه به اینکه تکمیل و تجهیز بیشتر این پارک را در برنامه داریم  تاکیدات لازم برای تجهیز کامل این پارک قبل از بهره‌برداری صورت گرفته که البته تاکنون نیز پیشرفت خوبی داشته است و با جدیت پیگیر هستیم تا هرچه سریع‌تر کار تجهیز  آن به پایان برسد و در ماه آتی شاهد افتتاح آن باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که فضای مطلوب با امکانات مناسبی را برای استفاده بانوان مهیا کنیم و گام مهمی در زمینه ایجاد فضای ورزشی، تفریحی و فرهنگی مناسب به منظور استفاده بانوان برداشته باشیم.

حقیقی با اشاره به بخش‌های مختلف پارک بانوان اراک گفت: ایجاد آلاچیق‌های متعدد، غرفه‌های نمایشگاه صنایع دستی، کافی‌شاپ و بوفه، ایجاد زمین بسکتبال، زمین والیبال، زمین مینی گلف، زمین تنیس، زمین اسکواش، زمین اسکیت بانوان، زمین اسکیت کودکان، و مسیر دوچرخه ‌سواری در این پارک از جمله امکاناتی است که در این پارک دیده شده است.

حقیقی بیان کرد: ایجاد استخر و سالن ورزشی چندمنظوره از جمله رفاهیات و امکاناتی است که در فازهای بعدی بوستان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت