یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۷:۳۷:۳۲

پارکینگ‌های موجود در استان مرکزی ساماندهی و درجه‌بندی می‌شود

معاون عمرانی استاندار مرکزی با بیان اینکه بخشی از خیابان پیروزی همچنان مورد استفاده کارگاه ساخت بیمارستان ولیعصر(عج) است گفت: پارکینگ‌های موجود در استان مرکزی ساماندهی و درجه‌بندی می‌شود.

پارکینگ‌های موجود در استان مرکزی ساماندهی و درجه‌بندی می‌شود

پارکینگ‌

پارکینگ‌های موجود در استان مرکزی ساماندهی و درجه‌بندی می‌شود

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،مهدی زندیه‌وکیلی در جلسه شورای ترافیک استان مرکزی اظهار داشت: شورای ترافیک متشکل از شهرداری، پلیس، دفتر فنی استانداری و سایر اعضا امروز تشکیل شد و چند مورد موضوع ترافیکی که در سطح استان وجود داشت مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: به طور قطع مواردی که در جلسه مطرح می‌شود در کمیته فنی توسط کارشناسان مربوطه بررسی شده و برای تصمیم‌گیری نهایی در شورای اصلی طرح می‌شوند.

معاون عمرانی استاندار مرکزی تصریح کرد: چند دستور کار در این جلسه مطرح شد که یکی از آنها تمدید استفاده از کارگاه ساخت بیمارستان ولیعصر از بخشی از بیمارستان پیروزی بود که البته از مردم عذرخواهی می‌کنیم بابت اینکه بخشی از خیابان مسدود شده اما چاره‌ای جز استفاده از کارگاه ساخت بیمارستان ولیعصر از این معبر نبود.

زندیه وکیلی بیان کرد: با توجه به جمع‌بندی و آرای قاطع اعضا تصویب شد که این معبر همچنان مورد استفاده کارگاه ساخت بیمارستان باشد.

وی ادامه : همینطور موضوع دیگر در راستای استفاده از پارکینگ‌های موجود در استان و درجه‌بندی آنها بود که درجه‌بندی آنها مطابق با درجه دو تعیین شد و همچنین شرح خدمات پارکینگ‌ها و هزینه و تعرفه استفاده از پارکینگ‌ها هم بر مبنای درجه دو انجام می‌شود.

معاون عمرانی استاندار مرکزی عنوان کرد: دستور کار دیگر در راستای ارزیابی طرح پیاده‌رو خیابان طالقانی در پروژه غیرهمسطح میدان شریعتی اراک بود که قرار شد کارشناسان طرح را تهیه کنند و مطابق مشخصات فنی و مهندسی ان را اجرا کنند.

زندیه وکیلی خاطرنشان کرد: دستور کار دیگر بررسی راه دسترسی به بخش اورژانس بیمارستان سینا از بلوار ورزش بود که با توجه به اینکه اورژانس مورد استفاده مردم است و امروز خدمات خوبی ارائه می‌دهد نیاز بود که راه دسترسی مورد استفاده قرار بگیرد و با توجه به  بحث‌های فنی مطرح شده قرار شد که راه دسترسی از میدان ورزش ایجاد شود.

وی اضافه کرد: جایگاه و بحث شورای فنی استان جایگاه کارشناسی و فنی است و تبادل نظر شده و مزایا و معایب یک طرح به طور کامل مورد بررسی قرار می‌گیرد و در نتیجه با رای‌گیری و جمع‌بندی اعضا ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت