دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۰:۱۳:۴۴

ویژه برنامه‌­های صدا و سیمای استان مرکزی به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد

مدیر کل صداوسیمای استان مرکزی، گفت: به مناسبت قیام ۱۵ خرداد و سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب ویژه برنامه‌­هایی را تدارک دیده و پخش خواهد کرد.

ویژه برنامه‌­های صدا و سیمای استان مرکزی به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد

صدا و سیمای استان مرکزی

ویژه برنامه‌­های صدا و سیمای استان مرکزی به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد

حمید قربانی جم مدیر کل صداوسیمای استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز، با اشاره به این که محوریت تمام برنامه‌­های این مرکز موضوع قیام پانزده خرداد و ارتحال حضرت امام خمینی (ره) است، اعلام کرد: شبکه آفتاب در ایام الله نیمه خرداد برنامه ریزی گسترده ای برای نمایش شور انقلابی مردم دیار امام خمینی (ره)  را بعمل آورده است .

قربانی جم اظهار کرد: همزمان  با برنامه های رحلت جانگداز بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در ۱۳ و ۱۴ و ۱۵خرداد سیمای شبکه آفتاب با پوشش برنامه های وِیژه سالگرد رحلت حضرت امام(ره) ، برنامه های معارفی و با سه نوبت ارتباط با شبکه سراسری شما  و یک نوبت شبکه قرآن از اراک و شهر خمین زلال معرفت دینی مردم استان در ماه مبارک رمضان را به تصویر می کشد و سیره عملی امام خمینی(ره) را تبیین می کند.

وی ادامه داد: صدای شبکه آفتاب نیز با برنامه در سوگ آفتاب در روز ۱۴خرداد و با برنامه حماسه خمینی در ۱۵ خرداد از ساعت ۱۰ صبح به مدّت ۱۲۰ دقیقه با بخش های گزارش، ارتباط تلفنی با شهرام ترکمانی گزارشگر مستقر در بیت حضرت امام خمینی(ره) در خمین، مرثیه، کارشناس، پیامک ودلنوشته مردمی  به مدّت ۱۲۰ دقیقه هم دوش مردم دیار آفتاب به سوگ رهبر کبیر انقلاب می نشیند.

مدیر کل صداوسیمای استان مرکزی  بیان کرد: همچنین در ارتباط شبکه های سراسری و استانی صدا با گزارشگر صدای شبکه آفتاب مستقر در بیت قدیمی در خمین گوشه ای از ارادت و عشق مردم استان مرکزی را به گوش جهانیان می رساند.

وی بیان کرد: فضای مجازی مرکز نیز محور فعالیتش را ۱۴ و ۱۵ خرداد قرار داده است و حوزه خبر نیز به انعکاس برنامه هایی که به همین مناسبت در شهرستان‌¬های استان برگزار می‌شود، می‌پردازد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت