دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۵۳:۳۲

ولایت محور وحدت ملت است

آیت ا… سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در یادواره شهدای شهرستان اراک گفت :توطئه آینده دشمن،ناامیدی ملت و به خصوص جوانان است؛ آنقدر فضا را سیاه جلوه می دهند که جوان احساس میکند اینجا جای زندگی نیست.

آیت الله سید احمد خاتمی در یادواره 2600 شهید اراک:

ولایت محور وحدت ملت است

سید احمد خاتمی اراک

یادواره 2600 شهید راک

آیت ا… سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در یادواره شهدای شهرستان اراک گفت : شناسنامه کیفیت بلاد را با دو شاخص می سنجند، یکی با فداکارانش؛ که این استان ۶ هزار شهید را پرورانده است. شاخص دیگر عالم، فرهیختگان و دانشمندان هستند که استان مرکزی این را هم در حد اعلا دارد.

وی افزود : گویا ترین، دقیق ترین و عمیق ترین ارمغانی که شهدای کشور برای ما به ارمغان آوردند این نظام اسلامی بود که با فروریختن حکومت سیاه طاغوت به پا شد.امروز هر جا سخن از اسلام ناب محمدی است آنجا نام ایران اسلامی می درخشد.

آیت الله خاتمی گفت :مشکلات کشور را می دانیم و گرفتاری ها را میشناسیم اما باید اوج ها را هم دید؛ پرچم قرآن و اسلام بلند است و اقتدار و عظمت کشور را هیچ جا ندارد.اوج ها را ندیدن ناسپاسی می آورد و دشمن را به طمع می اندازد.

ایشان در ادامه افزودند : بیعت با خون شهدا بیعت با انقلاب و نظام اسلامی است.راهپیمایی امسال با توجه به شیطنت های استکبار مهم تر از قبل خواهد بود. باید باشکوه تر برگزار شود. نگذاریم ارمغان شهدا کمرنگ شود

آیت ا… سید احمد خاتمی گفت : توطئه گذشته دشمن این بوده است که می‌خواسته جنایت سیاه 57 ساله‌ی‌ رژیم پهلوی از یادها برود و نسل جدید نداند که در این ۵۷ سالِ سیاه چه بر ملت گذشته است. رضاخان کشف حجاب کرد، با روحانیت و حوزه علمیه مخالف بود، مانع برگزاری عزاداری‌‌های  سیدالشهدا(ع) می‌شد و اساس کارش دین ستیزی بود؛ محصول چنین تفکری تشریفاتی شدن انتخابات و هیچ کاره بودن مردم در انتخابات بود.

 ایشان در ادامه اشاره نمودند : توطئه کنونی سه چیز را هدف گرفته است: ۱-دین ۲-ولایت ۳-روحانیت

?دین؛ به عنوان اولین هدف

در اغتشاشات اخیر هر سه هداف دنبال میشد؛ به حوزه های علمیه، دفاتر ائمه جمعه، برخی مساجد، حسینیه ها و سازمان تبلیغات اسلامی و… حمله شد.زیرا متوجه شدند این انقلاب از بستر دین برخاسته است و از مساجد و سخنرانی ها شروع شده است، با آن ادامه یافته و ادامه خواهد یافت. من نصیحت میکنم کسانی را که نماز جمعه ها را می کوبند و می گویند نماز جمعه ها جناحی است بدانند که دم از ولایت و رهنمودهای ایشان زدن جناحی نیست، این تریبون فقط تریبون “ولایت” است و بس…

امروز دین هدف است و در فتنه های بعدی نیز هدف خواهد بود چرا که از #دین ضربه خورده اند.

?دومین هدف توطئه کنونی ولایت است؛

 همه میدانند اصل این انقلاب و حفظ این ۳۹ سال ولایت است. این همه توطئه با مدیریت ولایت فقیه نقشِ بر آب شد. ولایت محور وحدت ملت است؛ دشمن میخواهد به این محور آسیب برساند. کسانی که در پی براندازی نظام هستند، خط اول عملیاتشان کم رنگ کردن این محور است. تخریب ولایت و تخریب نظام اسلامی است. هر چه که بر لجن پراکنی شان می افزایند بر محبوبیت ولایت فقیه افزوده میشود.

?روحانیت؛ سومین هدف توطئه کنونی است.

بیش از یک قرن است که علمای دین در عراق و ایران پشتوانه ایران اسلامی بوده اند؛ به عنوان مثال فتوای میرزای شیرازی  کمر انگلیس را شکست. بنده به عنوان عضو شورای حوزه میگویم، یک ریال از شهریه های طلاب از بودجه های دولتی نیست و استاد بزرگ حوزه که تمام عمرش را روی تحصیل و تدریس و پرورش طلاب گذاشته است، شهریه اش زیر خط فقر است.

این که میگویند تمام بودجه ها دست روحانیون و طلاب است این شارلاتانیزم است. توطئه آینده دشمن،ناامیدی ملت و به خصوص جوانان است؛ آنقدر فضا را سیاه جلوه می دهند که جوان احساس میکند اینجا جای زندگی نیست.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت