شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۵۷:۲۲

ولایت‌پذیری بزرگترین درس شهدا به جامعه است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی شهدا، ایثارگران و آزادگان را سند حقیقی ولایت‌پذیری مطرح و بیان کرد: ولایت‌پذیری بزرگترین درس شهدا به جامعه است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

ولایت‌پذیری بزرگترین درس شهدا به جامعه است

ولایت‌پذیری

ولایت‌پذیری بزرگترین درس شهدا به جامعه است

به نقل از دیار آفتاب، سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در یادواره”یک مسجد، یک فرمانده و یک خاطره” که با محوریت سردار شهید نیازعلی طالبی در روستای چغاسیاه شهرستان شازند برگزار شد ضمن یادآوری حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، استمرار حرکت امام حسین (ع) بود که با هدایت و بصیرت امام راحل در ایران صورت گرفت.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس پیشرفته‌ترین تجهیزات در اختیار دشمن قرار داشت، دو ابر قدرت شرق و غرب در مقابل ملت ایران ایستادند و قصد نابودی انقلاب اسلامی را داشتند ولی وحدت، یکپارچگی، رهبری فرزانه، اتکاء و توکل به خداوند رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی شهدا، ایثارگران و آزادگان را سند حقیقی ولایت‌پذیری مطرح و بیان کرد: ولایت‌پذیری بزرگترین درس شهدا به جامعه است و حرکت در مسیر شهدا باعث می‌شود تا توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان نظام اسلامی خنثی شود.

سردار کریمی تصریح کرد: جنگ ما جنگی بود که هویتش را مشخص کرد، جنگ اسلام و کفر بود. استکبار از فراگیر شدن پیام انقلاب واهمه داشت که مبادا موقعیت و منافع او را به خطر بیاندازد. بنابراین کودتاها، شورش ها و نهایت ترور ۱۷۰۰۰ نفر از شخصیت های شاخص سیاسی، فرهنگی و دینی گرفته تا مردم عادی را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود:

حصر آبادان از هشتم آبان سال ۱۳۵۹ تا ۵ مهر ماه سال ۱۳۶۰ به طول انجامید که این امر از اهمیت ویژه‌ای در استراتژی نظامی دو طرف برخوردار بود. هنگامی که آبادان در محاصره دشمن قرار گرفت؛ حضرت امام خمینی (ره) خطاب به نیروهای مسلح فرمودند که «حصر آبادان باید شکسته شود» فرمان امام (ره) مبنی بر آزاد سازی آبادان علاوه بر جنبه نظامی، جنبه شرعی نیز پیدا کرد و نیروهای مسلح تمام توان و قوای خود را در این راه صرف کردند.

سردار کریمی شکست حصر آبادان را حماسه‌ای ماندگار دانست و گفت: شکست حصر آبادان حماسه دلیر مردانی است که رفتند تا همیشه یادشان در قلب‌ها باقی بماند و سردار شهید نیازعلی طالبی از جمله این دلیرمدانی بود که با خون خود خرمشهر را آزاد کرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت