پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۵۵:۴۵

وقف ظرفیت‌های اقتصادی مهمی در کشور دارد

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقف ظرفیت‌های اقتصادی مهمی در کشور دارد گفت: توسعه وقف نیازمند اقدامات فرهنگی ومعرفی نیازهای جامعه است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس؛

وقف ظرفیت‌های اقتصادی مهمی در کشور دارد

واحدهای تولیدی دولتی

وقف ظرفیت‌های اقتصادی مهمی در کشور دارد

به نقل از تسنیم، در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان عملیات اجرایی نخستین شهر بازی سرپوشیده در مجموعه تفریحی بام ساوه آغاز و کلنگ آن بر زمین زده شد.

محمد‌رضا منصوری با اشاره به ضرورت واگذاری اراضی موقوفه در راه عام‌المنفعه  اظهار داشت: زمین این مجموعه تفریحی از موقوفات بوده و واگذاری اراضی موقوفه عام‌المنفعه به سرمایه‌گذارانی که بتوانند براساس خواسته نیت واقفین خدمات عمومی ارائه بدهند، ضروری است زیرا احیای صحیح کارکردهای وقف موجب بهره‌مندی عامه مردم از ثمرات و برکات آن خواهدشد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی افزود: باتوجه به اینکه این شهربازی یکی از بزرگترین مراکز تفریحی است با بهره‌برداری از آن طی یک‌سال آینده شهروندان ساوجی از خدمات این مجموعه بهره‌مند خواهند شد.

توجه اوقاف به نیت واقفین و اقدام امینانه در این راستا

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه نیز با اشاره به اقدام انجام شده در ساوه اظهار داشت: این زمین، موقوفه سیدرضی، زبیده خاتون و میرزاحسن آقا است که به منظور امور عام المنفعه وقف شده است.

حجت‌الاسلام حمید کریمی افزود: یکی از وظایف اداره اوقاف عمل امینانه به نیت واقفین است و در این موقوفه نیز با عمل به نیت سه واقف و با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری و نیز حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی یک مجموعه تفریحی برای استفاده عموم مردم احداث می‌شود.

تسهیل بسترهای سرمایه‌گذاری در ساوه

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه با اشاره بر فراهم کردن بسترها برای جذب سرمایه‌گذاردر ساوه اظهار داشت: با توجه به محدودیت در منابع مالی که در حوزه مدیریت شهری  وجود دارد جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای اجرای طرح  های عمرانی از اولویت  های شورای شهر و شهرداری است.

سعید کریمی افزود:آغاز عملیات اجرایی احداث شهر بازی سرپوشیده شروعی برای توسعه سرمایه گذاری های بخش خصوصی در سال 97 خواهد بود.

وی تصریح کرد: مساحت زمین این مجموعه 7 هزار و 28 متر است که برای احداث بنایی به وسعت 2 هزار و 500 مترمربع به همراه تجهیزات سرمایه‌ای بالغ بر40 میلیارد ریال نیاز است.

کریمی بیان کرد: این شهربازی سرپوشیده ظرف مدت یک سال آینده احداث و برای ارائه خدمات تا ظرفیت 2 هزار نفر پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت