دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۵:۰۳:۱۴

وعده بازگشت به قبل از برجام، عملیاتی شود

سلیمی با بیان اینکه تحریم های جدید قطعا نقض برجام است گفت: بهترین فرصت است تا تیم مذاکره کننده به وعده خود برای بازگشت به قبل از برجام اقدام کند.

سلیمی نماینده محلات، باتوجه به نقض قطعی برجام، خواستار شد؛

وعده بازگشت به قبل از برجام، عملیاتی شود

بازگشت به قبل از برجام

وعده بازگشت به قبل از برجام، عملیاتی شود

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پیام دلیجان؛ به تمدید تحریم های جدید علیه ایران در سنای آمریکا اشاره کرد و گفت: تحریم های جدید برخلاف روح و جسم برجام است.

سلیمی اظهارکرد: به دلیل اعتماد بیش از حد در دوران مذاکرات به آمریکا،برای چندمین بار شاهد نقض برجام و تمدید تحریم ها علیه ایران هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در متن برجام ضعف های متعددی وجود داشت ادامه داد: امروز دشمن با بهره گیری از ضعف های موجود در متن برجام، تحریم های جدید را تصویب کرده است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حین مذاکرات فضایی برای نقد برجام ایجاد شد که تیم مذاکره کننده به نظرات منتقدین توجه نکرد و با اعتماد کامل به آمریکا کار را پیش برد و امروز نتیجه کار خودشان را می بینند.

سلیمی اظهار کرد: به دلیل ضعف هایی که مذاکرات داشتیم علیرغم گذشت ۱۰ ماه از مذاکرات، آمریکا چندین بار به دلایل واهی ایران را تحریم کرده در حالی که به گفته تیم مذاکره کننده بر اساس برجام،  هر تحریمی نقض برجام محسوب می شد.

وی با اشاره به اینکه ایران،حتی به گفته طرف مقابل به تمام تعهدات خود در برجام پایبند بوده است افزود: حال جای این سوال باقی است که چرا ایران تعهدات خود را پایا پای با طرف مقابل انجام نداد که امروز بتواند در برابر نقض برجام طرف مقابل حرکتی برای انجام دادن داشته باشد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم های جدید قطعا نقض برجام است گفت: بهترین فرصت است تا تیم مذاکره کننده به وعده خود برای بازگشت کوتاه مدت به شرایط قبل از مذاکرات اقدام کند.

سیلمی خاطرنشان کرد: امیدواریم تیم مذاکره کننده ایران در مقابل این نقض برجام آمریکا دست روی دست نگذارد و با قدرت به نقض برجام طرف مقابل پاسخ دهد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت