جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۵:۳۲:۲۷

وضعیت بیمارستان ولی عصر اراک سفید شد

رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: این مرکز درمانی با ترخیص آخرین مبتلا به ویروس کرونا در وضعیت سفید قرار گرفت.

سلامت/

وضعیت بیمارستان ولی عصر اراک سفید شد

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر «بهنام محمودیه» افزود: هیچ فرد مبتلا به کرونا در این مرکز درمانی پذیرش نخواهد شد و تلاش می‌شود شرایط برای ارائه خدمت به دیگر بیماران فراهم شود.

وی اظهار داشت: از زحمات پرسنل و کادر درمان این مرکز که بیش از ۷۰ روز و به طور شبانه روز، بی وقفه و خستگی ناپذیر، در ایام کرونایی خدمت رسانی کردند قدردانی می‌شود.

رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: مردم استان مرکزی می‌توانند، بدون دغدغه و نگرانی از کووید ۱۹ و بیماری‌های تنفسی، برای پیگیری و درمان مورد نظر خود به کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک مراجعه کنند.

دکتر محمودیه افزود: سه نفر از همکاران بیمارستان ولی عصر (عج) اراک در دوران شیوع بیماری به ویروس کرونا مبتلا شدند که هیچ یک بستری نشده و با گذراندن دوران قرنطینه در منزل و بهبودی کامل دوباره به محل خدمت بازگشتند.

وی اظهار داشت: در ابتدای شیوع این ویروس، قول مساعدت‌هایی از طرف وزارتخانه برای افزایش روحیه کادر درمان و کسانی‌که از واحدهای دیگر به خط مقدم مقابله با این ویروس رفته بودند، داده شد که امید است با پیگیری مسوولان، این امر محقق شود.

رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: از ۱۸ اسفند سال گذشته که برای دومین بار این مرکز به عنوان مرکز پذیرش بیماران مبتلا به کرونا شناسایی و معرفی شد و به ۶۲۸ بیمار تنفسی خدمات ارایه کرد.

کیانوش جهانپور روز شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۰ اردیبهشت) بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاههای علوم پزشکی یک هزار و ۵۲۹  بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به این بیماری در کشور به ۱۰۶ هزار و ۲۲۰ نفر رسید.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت