جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۹:۱۱:۵۹

وزیر نیرو: خدمت‌رسانی و تولید، تامین و عرضه برق مطمئن و پایدار اولویت وزارت نیرو است

وزیر نیرو گفت: خدمت‌رسانی و تولید، تامین و عرضه برق مطمئن و پایدار اولویت وزارت نیرو است.

وزیر نیرو: خدمت‌رسانی و تولید، تامین و عرضه برق مطمئن و پایدار اولویت وزارت نیرو است

اولویت وزارت نیرو

وزیر نیرو: خدمت‌رسانی و تولید، تامین و عرضه برق مطمئن و پایدار اولویت وزارت نیرو است

به نقل از تسنیم، رضا اردکانیان عصر امروز در سفر یک روز خود به استان مرکزی و در مراسم افتتاح پروژه‌های صنعت برق استان اظهار داشت: تمامی همکاران صنعت برق با تلاش شبانه روزی در راه خدمت‌رسانی و تولید، تامین و عرضه برق مطمئن و پایدار به همه شهروندان فعال هستند و نقش موثری در توسعه کشور داشته و دارند.

وی افزود: با استعانت از لطف پروردگار و شکر به درگاه آن در این روز و در این مکان مبارک توفیق مشارکت در به بهره‌برداری رسیدن پست‌های 63 به 20 کیلوولت اراک دهد، پست سیار63 به 20 کیلوولت این دو دهک و همچنین 63 به 20 کیلوولت شهر صنعتی محلات را آغاز کنیم.

به گزارش تسنیم براساس اطلاعات ارائه شده و بر اساس وظایف و تکالیف داده شده از سوی وزارت نیرو در شرکت توانیر و نیروی برق باختر سه پست 63 به 20 کیلو ولت اراک 7 در شهرستان اراک، محلات 2 در شهرستان محلات و دو دهک شهرستان دلیجان با رویکرد برق رسانی به مشترکان صنعتی با توجه به صنعتی بودن منطقه به ویژه محلات و دلیجان و همچنین برقرسانی به مردم در شهرستان اراک با ظرفیت مجموع 135 مگاولت آمپر و با ارزش بالغ بر 340 میلیارد ریال امروز افتتاح می‌شود.

همزمان با این افتتاحیه عملیات اجرایی کابل‌های فشار متوسط با اجرای کانال مشترک شهری با به طول 25 کیلومتر و اعتبار 700 میلیارد ریال را آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت