جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۳۹:۱۴

دیدار وزیر تعاون با آیت‌الله دری نجف‌آبادی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آغاز برنامه‌های کاری خود در سفر به استان مرکزی با آیت‌الله دری نجف‌آبادی دیدار کرد.

دیدار وزیر تعاون با آیت‌الله دری نجف‌آبادی

وزیر تعاون

دیدار وزیر تعاون با آیت‌الله دری نجف‌آبادی

به نقل از تسنیم، به دنبال اتفاقات کارگری روزهای اخیر دو شرکت بزرگ هپکو و آذرآب اراک “علی ربیعی” وزیر تعاون با دستور رئیس جمهور به استان مرکزی سفر کرده تا ضمن رسیدگی به مشکلات کارگری مسائل و موارد مربوط به این دو واحد بزرگ تولیدی را بررسی کند.

وزیر تعاون صبح امروز  در حسینیه شهدا در بیت امام جمعه اراک با حضور در مراسم عزادارای سیدالشهدا(ع) که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شده حضور یافت.

پس از این مراسم ربیعی با آیت ‌لله قربانعلی دری نجف‌آبادی دیدار و درباره مسائل استان مرکزی و وقایع کارگری اتفاق افتاده در این استان به بحث و گفت‌و‌گو پرداخت که در این دیدار، “زمانی قمی” استاندار مرکزی و جمعی از معاونان و مسئولان ارشد استانی وزیر تعاون را همراهی می‌کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در این دیدار برضرورت تسریع در روند برطرف کردن مشکلات موجود در بخش کارگری و کارخانجات استان مرکزی خواستار رسیدگی و اقدام فوری دولت در این زمینه برای برطرف شدن مشکلات کارگران شد.

به گزارش تسنیم وزیر تعاون در ساعت 10 صبح امروز در استانداری مرکزی حضور خواهد یافت، همچنین وی در دیداری با رسانه‌ها و مطبوعات استان مرکزی به گفت‌و‌گو با اهالی رسانه می‌پردازد.

وزیر تعاون در این سفر براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده با بررسی مشکلات و وضعیت شرکت هپکو و آذرآب راهکارهای برطرف شدن مشکلات موجود در این بخش را با حضور مسئولان ارشد استانی به بحث و بررسی می‌گذارد.

 

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت