دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۴:۰۳:۴۶

وزیر بهداشت پایگاه سلامت دلیجان را افتتاح کرد+تصاویر

وزیر بهداشت درمان و اموزش پزشکی در آغاز سفر خود به استان مرکزی در شهرهای محلات و دلیجان حضور یافت و ضمن بازدید از مراکز و پروژه‌های بهداشت و درمان این دو شهرستان پایگاه سلامت دلیجان را هم افتتاح کرد.

وزیر بهداشت پایگاه سلامت دلیجان را افتتاح کرد+تصاویر

وزیر بهداشت

وزیر بهداشت پایگاه سلامت دلیجان را افتتاح کرد+تصاویر

به نقل از تسنیم، “حسن قاضی زاده هاشمی” وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پایان ساعات روز یکشنبه وارد استان مرکزی شد و در مراسمی مورد استقبال رسمی استاندار مرکزی قرار گرفت و در چندساعت نخست حضور در استان مرکزی از چندین طرح و پروژه بهداشتی و درمانی محلات و دلیجان بازدید کرد.

وزیر بهداشت در بدو ورود خود به شهرستان دلیجان از پایگاه سلامت امام حسین(ع) این شهرستان بهره برداری کرد و پس از آن نیز چندین پروژه بهداشتی و درمانی شهرستان را مورد بازدید قرار داد.

پایگاه سلامت امام حسین(ع) شهرستان دلیجان که با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد در زمینی به مساحت 600 متر مربع و با هزینهسه میلیارد و 950  میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی احداث شده است.

ارائه خدمات مامایی، واکسیناسیون، خدمات آموزشی بهداشتی و انجام خدمات نوین سلامت ازجمله موارد تحت پوشش این پایگاه است که همزمان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

پس از این، وزیر بهداشت در ادامه چهارمین سفر به استان مرکزی در شهرستان دلیجان با حضور در محل افتتاح ساختمان خیرساز ام آر آی این شهرستان کلنگ زنی ساختمان خیر ساز  “ام ار ای” شهرستان را انجام داد.

بازدید از مراکز و پروژه‌های بهداشت و درمان شهرستان دلیجان دیگر برنامه وزیر بهداشت و درمان بود و قاضی زاده هاشمی در این برنامه در ابتدا از پروژه مرکز خیرساز دیالیز امام رضا(ع) دلیجان بازدید کرد.

در این بازدید رئیس علوم پزشکی اراک گزارشی از روند فعالیتی ارائه کرد و وزیر بهداشت در گفت‌و‌گو با مسئولان در جریان امور و مشکلات و اقدامات صورت گرفته برای ساخت این مرکز خیرساز قرار گرفت.

اما برنامه دیگر وزیر بهداشت در سفر به دلیجان حضور در همایش تجلیل از خیرین سلامت بود که باحضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و نیز خیران سلامت در این شهرستان برگزار شد.

وزیر بهداشت در این مراسم به اشاره به وضعیت بهداشت و درمان استان مرکزی گفت: در استان مرکزی وضعیت مطلوبی از نظر شاخص‌های بهداشت و درمان وجود نداشت و در قیاس با بسیاری از استان‌ها شرایط رضایت‌بخشی وجود نداشت که البته در سال‌های گذشته شرایطی به نسبت بهتر را شاهدیم.

قاضی زاده هاشمی افزود: در شهرستان دلیجان کارهای ارزشمندی در حوزه درمان و سلامت صورت گرفته که بخش عمده‌ای از آن با کمک خیران بوده و باید متخصصین مراکز درمانی در این شهرستان افزایش یافته وخدمات‌رسانی مطلوب به مردم به شکلی ارتقا یافته صورت پذیرد.

وزیر بهداشت پس از این به شهرستان محلات رفته و در چندین بازدید و برنامه در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان حضور یافت، به طوری که در نخستین بازدید از مرکز بهداشتی درمانی  مرکز جامع سلامت نیمور با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی دیدن و بازدید به عمل آورد.

حضور و بازدید وزیر بهداشت در بیمارستان‌های شهرستان محلات آخزرین برنامه سفر وزیر بهداشت و درمان به شهرهای دلیجان و محلات بود و قاضی زاده هاشمی در این برنامه از دو بیمارستان امام خمینی(ره) و بیمارستان خیرساز محلات بازدید کرد.

در این مراسم مسئولان شهرستان و رئیس علوم پزشکی اراک گزارشی از فعالیت این مراکز ارائه کرده و وزیر بهداشت را در جریان امور مربوط به این دو بیمارستان شهرستان محلات قرار دادند.

پس از این، وزیر بهداشت جهت اقامت به شهر اراک سفر کرد و از ساعات نخست روز دوشنبه در دومین روز از سفر خود به استان مرکزی با حضور در کنار قبور مطهر شهدای گمنام به این شهدا و شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرده و برنامه کاری خود را آغاز کرد.

حضور در شهرستان های خنداب، کمیجان و فراهان طی صبح روز دوشنبه و بازدید از مراکز درمانی این شهرستان ها در ادامه سفر دو روزه وزیر بهداشت و درمان دنبال می‌شود.

قاضی زاده هاشمی همچنین در این سفر از بیمارستان خصوصی اراک بهره برداری کرده و از طرح نوسازی بیمارستان ولیعصر (عج) این شهر نیز بازدید می کند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت