یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۷:۲۲:۳۸

وزیر بهداشت به استان مرکزی سفر می‌کند+برنامه‌ها

مصطفی عرب گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به استان مرکزی سفر می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی؛

وزیر بهداشت به استان مرکزی سفر می‌کند+برنامه‌ها

وزیر بهداشت

وزیر بهداشت به استان مرکزی سفر می‌کند+برنامه‌ها

مصطفی عرب در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک،با اشاره به سفر وزیر بهداشت به استان مرکزی اظهار داشت: حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پرشکی ساعات پایانی امروز به استان مرکزی وارد و تا ظهر فردا در برنامه‌های کاری تعریف شده شرکت خواهد کرد.

وی افزود: وزیر بهداشت شامگاه امروز با ورود به استان مرکزی به شهرستان دلیجان رفته و از بیمارستان این شهر بازدید می‌کند و پس از آن هم در نشست خیرین سلامت در این شهرستان شرکت خواهد کرد.

عرب تصریح کرد: وزیر بهداشت پس از این، به شهرستان محلات سفر می‌کند و بازدیدی از بیمارستان این شهرستان دارد تا در جریان امور مربوط به این مجموعه قرار گیرد و پس از این نیز در پایان این بازدیدها به شهر اراک سفر می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی با اشاره به برنامه روز دوشنبه وزیر بهداشت در استان مرکزی گفت: برنامه قاضی‌زاده هاشمی در روز دوشنبه ضمن بازدید از کلینیک با زیارت شهدای گمنام آغاز می‌شود و در ادامه برنامه ها ضمن سفر به خنداب از بیمارستان این شهرستان بازدید می‌کند.

وی ادامه داد: بازدید از بیمارستان شهرهای کمیجان، فراهان و لیعصر(عج) و ایت الله خوانساری در شهر اراک از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت به استان مرکزی به شمار می‌رود.

عرب خاطرنشان کرد: پس از این بازدیدها وزیر بهداشت با حضور در محل بیمارستان سینای اراک این پروژه را افتتاح می‌کند و پس از این هم با حضور در بیت امام جمعه اراک با آیت الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار و گفت‌و‌گو می‌کند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت