یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۴۳:۴۴

ورود ۷ میلیون خودرو در نوروز ۹۷ به استان مرکزی قابل پیش بینی است

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی با بیان اینکه ۵۶ دستگاه اجرایی استان مرکزی در ایام نوروز مشغول خدمات‌رسانی هستند گفت: طبق پیش‌بینی‌ها در نوروز ۷ میلیون خودرو به استان مرکزی وارد می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی؛

ورود ۷ میلیون خودرو در نوروز ۹۷ به استان مرکزی قابل پیش بینی است

خودرو در نوروز

ورود ۷ میلیون خودرو در نوروز ۹۷ به استان مرکزی قابل پیش بینی است

به نقل از تسنیم، سیدمحمد حسینی صبح امروز در رزمایش انتظامی، ترافیکی طرح نوروزی 1397 پلیس‌راه استان مرکزی اظهار داشت: استان مرکزی امروز منسجم و متحد و یکپارچه با تمام امکانات و تجهیزات آماده خدمت‌رسانی به افرادی هستند که استان مرکزی را مقصد سفر خود قرار داده و یا اینکه از استان به سمت استان‌های دیگر سفر می‌کنند.

وی افزود: همانطور که آمار و ارقام سال‌های گذشته نشان می‌دهد پیش‌بینی می‌شود که در تعطیلات بیش از هفت میلیون خودرو به استان مرکزی وارد شده و محورهای مواصلاتی استان را سپری می‌کنند که بخش کمی از آنها در استان استقرار پیدا کرده و در اماکن اقامتی استان اقامت می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی تصریح کرد: در شرایطی که همه به سفر رفته و به تعطیلات می‌پردازند تیم‌های آماده باش حاضر شدند که در تعطیلات در استان بمانند و در پست‌ها و ماموریت خود انجام وظیفه کنند که این موضوع اقدام شایسته و کار مقدسی است.

حسینی بیان کرد: در ایام تعطیلات که از 28 اسفند آغاز و تا 16 فروردین ادامه دارد به شکل دائم در استان و در شهرستان‌های استان به همراه مقامات استانی در مسیرها حضور پیدا می‌کنیم و بازدید انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: ستاد خدمات سفر به همراه استاندار تشکیل شده و کمیته‌های ده‌گانه استانی و کمیته‌های دوازده‌گانه شهرستانی تشکیل شده، 56 دستگاه اجرایی در ایام نوروز درگیر خدمات‌رسانی هستند که خوشبختانه شرح خدمات برای دستگاه‌ها مشخص شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی عنوان کرد: در زمینه نظارت هم کمیته بازرسی تشکیل شده که بحث قیمت‌های اماکن اقامتی و پذیرایی و سایر مراکز فروش کالا کنترل می‌شود و همچنین بازرسی از اماکن و مراکز خدمات‌رسان در راه‌های مواصلاتی انجام می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: یک برنامه وسیع به منظور اطلاع‌رسانی انجام شده که صدا و سیما به عنوان رئیس کمیته تبلیغات است که اقدامات شایسته‌ای هم تاکنون انجام داده است و همچنین اعضای کمیته با انعکاس توانمندی‌های استان ازطریق پوستر و بروشور و فضای مجازی تبلیغات خوبی انجام داده‌اند و در مدت ایام تعطیلات این اقدامات ادامه دارد.

وی ضافه کرد: اکیپ‌های امداد رسان در راه‌های مواصلاتی مستقر هستند و مانور امروز ناشی از اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی تصریح کرد: بررسی‌هایی به منظور برطرف کردن نواقص اطلاع‌سانی در سال گذشته انجام شده که امسال برطرف شده و شکایت کمی در زمینه گران‌فروشی داشتیم که این تعداد اندک هم تلاش شده که برای امسال نباشند تاافرادی که به استان سفر می‌کنند با خاطره ای خوب استان را ترک کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت