جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۳۰:۲۶

وحدت ملی خاری در چشم دشمنان/مسئولان به جای منافع حزبی، برای رفع مشکلات تلاش کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: مسئولان به‌جای اینکه به فکر جیب خودشان و منافع حزب و گروه خود باشند، برای رفع مشکلات و عزت و سربلندی ملت تلاش کنند.

آیت‌الله دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک:

وحدت ملی خاری در چشم دشمنان/مسئولان به جای منافع حزبی، برای رفع مشکلات تلاش کنند

وحدت ملی

وحدت ملی خاری در چشم دشمنان/مسئولان به جای منافع حزبی، برای رفع مشکلات تلاش کنند

به نقل ازخبرگزاری دیارآفتاب،آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک به اعتراضات و حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: اعتراضات باید در چارچوب قانون اساسی باشد، مردم باید از طریق اعتراضات قانونی خواسته‌های خود را به گوش مسئولین برسانند.

اغتشاشات اخیر کشور توسط افراد فریب خورده صورت گرفت

دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه در این حوادث برخی افراد به دلیل غفلت‌ فریب خوردند، اظهار کرد: در اغتشاشات اخیر متاسفانه برخی حرمت‌شکنی‌ها و قانون‌شکنی‌هایی انجام شد که هیچ‌کس آن را قبول ندارد.

وی به نقش دشمنان و استکبار در جریان این اغتشاشات و آشوب‌ها اشاره کرد و ادامه داد: به دلیل وعده‌های دروغی که به برخی از افراد داده شده بود، ابزاردست دشمنان شدند.

امام‌جمعه اراک با تأکید بر اینکه مردم باید هوشیار باشند تا فریب دشمنان را نخوردند، افزود: افراد آگاه باید جوانان را راهنمایی و هدایت کنند تا تحت تأثیر بیگانگان قرار نگیرند.

وی به نقش روحانیت در دوران مختلف قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: روحانیت در دوران مختلف همواره همراه و در کنار مردم بودند، انقلاب اسلامی را به‌آسانی به دست نیاورده‌ایم که بخواهیم به‌راحتی آن را از دست بدهیم.

فریب دغل‌کاری‌های دشمنان را نخوریم

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر لزوم هوشیاری در مقابل توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان گفت: مردم باید آگاه باشند تا فریب دغل‌کاری‌های آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و آل سعود را نخورند.

دری‌نجف‌آبادی با تقدیر از زحمات دستگاه‌های مختلف که در این یک هفته در برقراری نظم و امنیت تلاش داشتند، اظهار کرد: باید تلاش شود این امنیت و آرامش برای همیشه برقرار بماند.

امام‌جمعه اراک اسلام را کلید عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: در این راستا باید تلاش‌های لازم برای حفظ شعارئر اسلامی اندیشیده شود.

ولايت فقيه محور وحدت

وی رهبر معظم انقلاب را محور وحدت و عظمت عنوان کرد و ادامه داد: در تمام جهان اسلام شخصیتی لایق‌تر از رهبر معظم انقلاب برای مدیریت جامعه اسلامی پیدا نخواهید کرد.

وحدت ملی خاری در چشم دشمنان است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اینکه وحدت ملی خاری بر چشم دشمنان است، گفت: باید تلاش کرد که این وحدت و انسجام آسیب نبینند.

دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه حرمت‌شکنی اخیر به ضرر همه مردم جامعه است، گفت: این اقدامات در عرصه بین‌الملل هم به ضرر کشور تمام شد چراکه اینگونه نا آرامی‌ها کشور را در نگاه برخی سرمایه‌گذاران ناامن جلوه می‌دهد و باید چند سال تلاش کرد تا این خسارت‌ها جبران شود.

وی به مشکلات امروز جامعه هم اشاره کرد و گفت: بیکاری، حاشیه‌نشینی، حقوق نجومی، فساد و غیره از مهم‌ترین مشکلات موجود در جامعه است که باید تلاش‌های لازم در جهت رفع آن‌ها اندیشیده شود.

نظام پرداخت حقوق‌ها عادلانه باشد/مسئولان به جای منافع حزبی، برای رفع مشکلات تلاش کنند

امام‌جمعه اراک با اشاره به اینکه نظام پرداخت باید عادلانه باشد، افزود: در موضوع حقوق نجومی باید یک حداقل و حداکثری در نظر گرفته شود تا بر اساس یک سیاست مناسب پرداختی‌ها صورت بگیرد تا کمتر مورد اعتراض جامعه باشد.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: مسئولان به‌جای اینکه به فکر جیب خودشان و منافع حزب و گروه خود باشند، برای رفع مشکلات و عزت و سربلندی ملت تلاش کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت