جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۶:۳۹:۱۹

وحدت و انسجام در جبهه نیروهای انقلابی استان مرکزی

نشست هم‌اندیشی نیروهای انقلابی استان مرکزی به‌میزبانی دفتر تسنیم در اراک برگزار شد که در این جلسه بر وحدت و انسجام روزافزون در جبهه نیروهای انقلابی استان مرکزی تاکید شد.

نشست هم‌اندیشی نیروهای انقلابی استان مرکزی برگزار شد

وحدت و انسجام در جبهه نیروهای انقلابی استان مرکزی

وحدت و انسجام در جبهه نیروهای انقلابی استان مرکزی

به منظور تبادل نظر و اندیشه نشست هم اندیشی بین نیروهای انقلابی استان مرکزی به میزبانی دفتر خبرگزاری تسنیم استان مرکزی برگزار و مسائل و موضوعات روز استان و کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست “حیدر جهانبخشی” دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی، “علی محصولی” از نیروهای موثر جریان انقلابی استان مرکزی، “محمدحسین فرمهینی فراهانی” رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان مرکزی، “احمدرضا نوازنی” رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان مرکزی، “رضا عزیزآبادی” قائم مقام ستاد انتخاباتی قالیباف در استان مرکزی و رئیس کمیته احزاب جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان و “ابوالفضل فخرالاسلام” رئیس ستاد مردمی انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان مرکزی حضور داشتند.

وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی تحسین‌برانگیز است

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی با اشاره به  لزوم هم‌افزائی همه نیروهای ارزشی استان از وحدت و انسجام این نیروها تجلیل کرد و اظهار داشت: این وحدت و انسجام موجود در بین نیروهای انقلابی در استان قابل تقدیر و ستودنی است زیرا تعاملات سازنده همه جریانات انقلابی سبب شده تا جریان ارزشی و انقلابی امروز در وحدت و همدلی مناسب و قابل تقدیری به سر ببرد.

جهانبخشی افزود: با شروع به کار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان مرکزی شاهد پیوستن گسترده نیروهای ارزشی و دلسوز انقلاب در این جبهه بودیم و امروز با گذشت زمان شاهد حضور جریانات انقلابی و ارزشی استان حول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی هستیم و همین زمینه ساز همدلی، وحدت و انسجام روزافزونی در بین نیروهای انقلابی استان مرکزی شده است.

وی ادامه داد: همه جریانات انقلابی استان مرکزی برای رسیدن به هدف واحد که همان اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است در انسجام و وحدت کامل قرار داشته و تا به امروز نیز با موفقیت و اقتدار کارها را به پیش برده است.

مهم‌ترین تکالیف امروز ما وحدت بین نیروهای دلسوز و انقلابی است

فعال سیاسی جریان ارزشی و انقلاب اسلامی استان مرکزی با تاکید بر وحدت بین افراد انقلابی گفت: یکی از مهم‌ترین تکالیف امروز ما وحدت بین نیروهای دلسوز و انقلابی است که مانع نفوذ کسانی می‌شود که به دنبال ایجاد چند دستگی و تفرقه در درون جریان انقلابی و ارزشی هستند.

محصولی افزود: همانطور که در زمان دفاع مقدس اهم واجبات جنگ بوده است امروز نیز جنگ و دفاع از ولایت فقیه واجب‌تر از دیروز بوده و این درحالیست که دیروز دشمن خاکریز داشت و درون نظام افراد با هر تفکر و سلیقه‌ای که داشتند باهم متحد بودند ولی امروز دشمن با تمام توان خود  و با همراهی عناصر داخلی و خودفروخته سیاسی و با ابزارهای مختلف شانتاژی خود همچون برخی رسانه‌های همسو در جهت ایجاد چند دستگی و تفرقه در بین مردم و به ویژه جریان انقلابی فعال شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز مهم‌ترین تکلیف ما در این شرایط حساس امروز که همه دشمنان دست در دست هم دادند تا انقلاب اسلامی را تضعیف کنند انتخاب افرادی انقلابی در بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

جریان انقلابی برای تغییر وضعیت درجهت مدیریتی جهادی متحد و منسجم است

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان مرکزی با اشاره به نیاز کشور به مدیریتی جهادی گفت: همه کسانی که دل در گرو ارزش‌ها دارند نسبت به اسلام و انقلاب اسلامی حساس هستند، بنابراین انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن از نیازهای ضروری امروز کشور و جامعه است.

فرمهینی فراهانی اضافه کرد: دیروز مردِ نبرد در عرصه جنگ و نبرد بودیم و امروز همان مرد نبرد و جهاد باید مرد انقلاب اسلامی باشد یعنی نباید انقلاب را فراموش کنیم و باید دانست مشکلات کشور تنها با انقلابی‌گری و روحیه انقلابی مرتفع می‌شود.

وی ادامه داد: نیروی انقلابی اهل کار جهادی است موضوعی که مقام معظم رهبری با نگاهی نافذ و اندیشیمندانه و عالمانه ابعاد آن را تعریف فرمودند و برای آن شش ویژگی کار، تلاش، علم، محاسبه با خدا، تدبیر، درایت را به عنوان ارکان مدیریت جهادی بیان داشتند و امروز جریان انقلابی با وحدت و اتحاد روزافزون خود به دنبال ایجاد تغییر رویه کشور به سمت یک مدیریت جهادگونه و استفاده از نیروهای انقلابی در حرکتی پرشتاب قرار دارد بنابراین تفرقه‌افکنی که یک سیاست تارنما از سوی جریان‌های ورشکسته سیاسی است در بین نیروهای انقلابی هیچ تاثیری نخواهد داشت.

نیروهای انقلابی باوحدت کامل در مسیر مدیریت جهادی و انقلابی حرکت می‌کنند

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان مرکزی با اشاره به اینکه جریان غیرانقلابی به مدیریت جهادی اعتقادی ندارد، گفت: صدها عنوان و موضوع را می‌توان در بخش انقلابی و غیرانقلابی یافت و از آن به عنوان شاخصی برای تشخیص جریان‌ها استفاده کرد و به خوبی می‌توان دریافت که نگاه جریان انقلابی برخلاف جریان غیرانقلابی به ظرفیت و داشته داخلی است و استقلال کشور را به هیچ قیمتی معامله نخواهد کرد.

نوازنی افزود: مدیریت جهادی برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است فرهنگ و باوری که سبب شد با حضور حماسی و انقلابی در خط مقدم جبهه، آن هم با آن شرایط و اوضاع حاکم بر کشور، پیروز شویم و معتقدیم امروز هم برای تغییر در اوضاع کشور نیازمند همان روحیه و مدیریت جهادی هستیم و این تغییر مهمترین خواسته امروز مردم است تا مدیر و مسئولانی انقلابی و جهادی کار حل مشکلات را برعهده گیرند.

وی بیان کرد: جریانات انقلابی حول محور ولایت و انقلاب و نظام اسلامی پای آرمان‌های امام(ره)، شهدا و انقلاب اسلامی با وحدت و انسجام ایستاده‌اند و تخریب‌ها هیچ تاثیری در این روحیه جهادی نیروهای انقلابی در استان مرکزی نخواهد داشت.

با وحدت کامل مصمم به تغییر مدیریتی و رسیدن به مدیریتی جهادی و انقلابی هستیم

قائم مقام ستاد انتخاباتی قالیباف در استان مرکزی و رئیس کمیته احزاب جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان مرکزی با اشاره به وضعیت سیاسی جریانات انقلابی استان مرکزی گفت: درحال حاضر با برنامه‌ریزی انجام شده تمامی احزاب و گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی جریان انقلابی و ارزشی استان مرکزی در زیر چتر جبهه مردمی و وحدت کامل جریان انقلابی استان مرکزی حضور دارند هرچند برخی جریانات به دنبال بدل‌سازی با استفاده از برخی چهره‌های سوخته و معلوم‌الحال و طردشده برای ایجاد نمایش دروغین از نبود وحدت و اجرای یک بازی سیاسی هستند.

عزیزآبادی افزود: این درحالیست که تمامی جرینات تاثیرگذار ارزشی و انقلابی استان مرکزی در یک وحدت کامل و بامحوریت جبهه مردمی نیروهای انقلابی استان مرکزی و در حمایت از کاندیداهای انقلابی و ارزشی متحد و منسجم حضور دارند چراکه احساس می‌کنیم کشور و مردم برای عبور از رکود، مشکلات اقتصادی و معیشتی که گریبان‌گیر ملت و جامعه است نیاز به یک تغییر در مدیریت کشور دارند تا مدیران توانمند انقلابی و ارزشی با در دست گرفتن زمام امور و با روحیه خودباوری و باورداشت ظرفیت داخلی مسیر رشد، توسعه و برطرف شدن مشکلات کشور را باقدرت بپیمایند.

وی اضافه کرد: جریان غیرانقلابی مانند افرادی که در کشور ما از موقعیت خود سو استفاده‌هایی می‌کنند افرادی غیر بصیر و غیرانقلابی هستند که از کانال غیرشرعی به دنبال کسب مطامع دنیایی هستند بنابراین باید با یک تغییر مدیریتی مدیرانی انقلابی و دلسوز روی کار آورد.

تمام جریان‌های ولایی و انقلابی در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حول محور وحدت گردهم آمده‌اند

رئیس ستاد مردمی انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان مرکزی با اشاره به فعالیت جریان انقلابی در استان مرکزی گفت: امروز جریان انقلابی در استان مرکزی در کنار هم کار می‌‌کنند و فعالیتی علیه هم ندارند و همدیگر را پشتیبانی می‌کنند،  بنده فکر می‌کنم این یک موفقیت بسیار بسیار بزرگ برای جریان انقلابی است.

فخرالاسلام افزود: تمام جریان‌های ولایی و انقلابی در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند و آماده فعالیت هستند و این درحالیست که همین امر سبب انسجام روزافزونی در بین نیروهای انقلابی، ارزشی و ولایی در استان مرکزی شده است که قطعا شکاف و تفرق در بین نیروهای انقلابی بی معناست.

وی افزود: قطعا این وحدت و اتحاد و انسجام موجود در بین تشکل‌ها، احزاب و شخصیت‌های سیاسی ارزشی و انقلابی استان مرکزی نویدبخش موفقیت و پیشرفت مطلوب جریان انقلابی است.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت