چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۳۸:۱۶

واگذاری ساخت ۲۷۰۰ واحد از مسکن زلزله‌زدگان کرمانشاه به استان مرکزی

استاندار مركزي در مراسم مسکن زلزله زدگان کرمانشاه گفت: استان مركزي احداث دوهزار و ٧٠٠ واحد مسكوني در مناطق زلزله زده غرب كشور را به عهده دارد.

استاندار مركزي مطرح کرد؛

واگذاری ساخت ۲۷۰۰ واحد از مسکن زلزله‌زدگان کرمانشاه به استان مرکزی

مسکن زلزله‌زدگان کرمانشاه

واگذاری ساخت ۲۷۰۰ واحد از مسکن زلزله‌زدگان کرمانشاه به استان مرکزی

به نقل از اراک امروز؛ سیدعلی آقازداه، استاندار مركزي که روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه به منظور حضور در اولین نشست کارگروه توسعه منطقه ۴ کشور به کرمانشاه سفر کرده بود، واحدهای ساخته شده تومسط بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان در مناطق زلزله زده غرب كشور را تحویل صاحبان داد.

آقازاده با اشاره به اینکه استان مركزي احداث دوهزار و ٧٠٠ واحد مسكوني در مناطق زلزله زده غرب كشور را به عهده دارد، اظهار کرد: امروز تعدادی از واحدهای آماده شده را به متقاضیان واگذار کردیم.

وی با اشاره به اینکه عمليات واگذاري تعداد واحدها آغاز شده است، ادامه داد: امیدواریم تا پايان خرداد ٣٠٠ باب منزل مسكوني به مالكان تحويل شود.

استاندار مرکزی اظهار کرد: از مجموع واحدهاي درحال ساخت در مناطق زلزله زده غرب كشور یک‌هزار واحد در مجموعه روستاهاي كوييك و یک‌هزار و ٧٠٠ واحد در ساير روستاهاي استان كرمانشاه است.

آقازاده اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تمام واحدها که توسط استان مرکزی تعهد شده است، قبل از فصل سرما و تا آبان ماه امسال تحویل می‌شود.

استاندار مركزي و جمعي از مسئولان ضمن حضور در روستاي كوييك و تحويل اولين واحدهاي نوسازي شده مراحل بازسازي در روستاهاي شهرستان سرپل ذهاب را بررسي كرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت