یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۵۳:۴۷

واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال در استان مرکزی

اراک- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تمامی افراد ۶۰ سال به بالا که تاکنون با آنها تماس گرفته نشده، از امروز پنجشنبه ۳۱ تیر به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک

واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال در استان مرکزی

به گزارش پیک راستان به نقل از مهر، دکتر سید محمد جمالیان اظهار کرد: واکسیناسیون گروه سنی بالاتر از ۶۰ سال از چند روز پیش آغاز شده و به منظور مدیریت مراکز واکسیناسیون، از طریق سامانه پیامکی، ساعت و مکان مورد نظر به شماره همراه آنها پیامک می‌شود.

وی افزود: به منظور اتمام واکسیناسیون این گروه سنی، از تمامی همشهریان ۶۰ سال به بالایی که با آنها تماس گرفته نشده و یا پیامکی دریافت نکرده‌اند دعوت می‌شود تا تاریخ ۴ مرداد، به یکی از سه مرکز تزریق واکسن شهید ساکی در خیابان دانشگاه، یادگار امام در شهرک گردو و سالن شهید ثامنی در خیابان قائم مقام مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.

جمالیان تاکید کرد: از همشهریان عزیز می‌خواهیم تا حد امکان از داشتن همراهان به منظور جلوگیری از هرگونه ازدحام خودداری کنند و یا در صورت داشتن همراه، مراتب و نکات ایمنی را به شدت رعایت کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از مردم عزیزی که برای تزریق واکسن به مراکز تجمیعی مرکز بهداشت مراجعه می‌کنند می‌خواهیم در صورت مشاهده‌ی شلوغی مراکز به یکی دیگر از مراکز نامبرده مراجعه کنند و ایجاد ازدحام را در این مراکز را خود مدیریت کنند تا هم روند واکسیناسیون به سرعت انجام پذیرد و هم اینکه از شیوع کرونا جلوگیری شود.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، از روز پنجشنبه ۳۱ تیر لغایت ۴ مرداد (به غیر از جمعه یکم مرداد که فقط سالن یادگار امام (ره)) مشغول ارائه خدمت است، هر سه سالن برای انجام واکسیناسیون در خدمت مردم شریف شهر اراک خواهد بود.

وی گفت: افراد بالای ۶۰ سالی در تمامی شهرستانهای استان نیز، که واکسن کرونا را هنوز به هر دلیلی تزریق نکرده‌اند با مراجعه به مرکز تعیین شده برای انجام این مهم تا روز ۴ مرداد اقدام کنند تا با افزایش درصد جمعیت واکسینه شده در راستای ایجاد ایمنی جمعی گام به داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان تاکید کرد: با توجه به شرایط حساس کرونایی و قرمز شدن مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنار تزریق واکسن، تنها راه مدیریت و کنترل این موج و بیماری است.

انتهای پیام/mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت