پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۹:۵۲:۰۴

واقعه هفت تیر، طومار منافق را در هم پیچید

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: واقعه هفت تیر طومار بنی‌صدر و منافقین را در هم پیچید.

واقعه هفت تیر، طومار منافق را در هم پیچید

واقعه هفت تیر، طومار منافق را در هم پیچید

واقعه هفت تیر، طومار منافق را در هم پیچید

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر گفت: از حادثه هفتم تیر سال ۶۰ به عنوان انقلاب سوم یاد می شود.

دری‌نجف‌آبادی اظهار کرد: منافقين که منطقی جز ترور و خشونت نداشتند در هفتم تیرماه ۶۰ با بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری، شهيد بهشتی و ۷۲ نفر از ياران صدیق ايشان را به شهادت رساندند.

وی افزود: استان مرکزی در این فاجعه عظیم تروریستی پنج شهید از جمله حجت‌الاسلام علی هاشمی‌سنجانی، حجت الاسلام محمدحسین صادقی، حجت الاسلام غلامرضا آشتیانی، علی‌اصغر آقازمانی و محمود بالاگر را تقدیم انقلاب کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به تبیین شخصیت‌ها و چهره‌های شاخص و تعریف جایگاه شهدای هفتم تیر پرداخت و ادامه داد: شهید بهشتی لیبرالیسم را ریشه‌کن کرد. واقعه هفتم تیر سال ۶۰ طومار بنی‌صدر و منافقین را در هم پیچید و عزت اسلام و قرآن را بار دیگر نشان داد.

دستگاه قضایی با قدرت برای تقویت امنیت ملی تلاش کند

دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه سالروز حادثه جانسوز و تروریستی هفتم تیر به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است افزود: دستگاه قضایی با الگوی گیری از شهید بهشتی و یارانش با قدرت و صلابت برای تقویت امنیت ملی تلاش کند.

وی اظهار کرد: همچنین دستگاه قضایی با تلاش و کوشش در جهت پیشگیری از جرایم و برخورد با جرایم سازمان یافته در زمینه مواد مخدر و مشروبات الکلی اقدام کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: در استان مرکزی هم دستگاه قضایی با همکاری سایر دستگاه ذی‌ربط امنیت را در استان در حد بالای نگه دارند و در برابر جریان‌های فاسد به موقع عمل کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت