چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۴:۵۱:۰۰

واحدهای اقماری شرکت‌های بزرگ صنعتی در اراک فعال شوند

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور شکوفایی اقتصادی لازم است که در صورت فعال بودن واحدهای بزرگ صنعتی واحدهای اقماری آنها هم در شهرستان اراک فعال شوند.

دکتر کریمی:

واحدهای اقماری شرکت‌های بزرگ صنعتی در اراک فعال شوند

واحدهای اقماری

واحدهای اقماری شرکت‌های بزرگ صنعتی در اراک فعال شوند

به نقل از تسنیم، علی‌اکبر کریمی شامگاه چهارشنبه در بازدید از شرکت اشتعال با اشاره به عملکرد این شرکت اظهار داشت: شرکت اشتغال اراک یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های صنعتی در کشور است و سوابق ارزشمندی در حوزه تولید دارد.

وی افزود: این شرکت مشابه بسیاری از شرکت‌های دیگری که در اراک وجود دارد مکمل واحدهای صنعتی بزرگ بوده و سال‌های طولانی است که با شرکت ماشین‌سازی اراک همکاری می‌کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این ظرفیت در شهر اراک وجود دارد که در صورت فعال بودن واحدهای بزرگ صنعتی، واحدهای اقماری آنها هم در شهرستان اراک فعال باشند.

کریمی بیان کرد: ظرفیت‌های خوب، مدیران، پرسنل و متخصصان توانمند و ارزشمندی در شهر اراک وجود دارد که تجارب صنعتی خوبی دارند و می‌توانند با تلاش خود روز به روز به تولید صنعت در این شهر رونق دهند.

وی ادامه داد: امیدواریم با حمایت‌های مسئولان و تلاش این شرکت‌ها و متخصصان آنها شاهد رونق بیشتر اقتصادی و صنعتی و ایجاد اشتغال بیشتر در اراک باشیم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شرکت اشتعال برند بسیار معتبر و شناخته شده‌ای در صنعت تاسیسات در اراک است و امیدواریم با تلاش و برنامه‌ریزی که برای ایجاد فعالیت‌های مشترک با طرف‌های اروپایی دارند بتوانیم شاهد توسعه بیش از پیش فعالیت‌های این شرکت در آینده نزدیک باشیم.

کریمی خاطرنشان کرد: این شرکت با توجه به تخصص خوبی که در حوزه تاسیسات، کارهای فلزی و برقی دارد برای تولید مشعل‌های صنعتی فعالیت می‌کند و مجموع تولید خط مشعل در این واحد وجود دارد و جزو بزرگترین واحدهای تولید کننده مشعل هستند که در صنایع نیروگاهی و تمامی صنایعی که به دیگ‌های بخار نیاز دارند فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت