سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۶:۰۸:۴۴

هیچ مورد فوتی بر اثر بیماری کرونا در تفرش ثبت نشده است

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش با تاکید براینکه هیچ مورد فوتی به دلیل کرونا در تفرش ثبت نشده است، گفت: نباید مرگ افراد به دلیل کهولت سن، بیماری های زمینه ای و…. را به پای کرونا نوشت. هنوز هیچ مورد فوتی در خصوص بیماری کرونا در تفرش نداشته ایم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش:

هیچ مورد فوتی بر اثر بیماری کرونا در تفرش ثبت نشده است

دالوندی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش در گفتگو با ندای تفرش، گفت: تست کرونا ۲۰ نفر در تفرش مثبت شده که همه آنها تحت نظر هستند. از این تعداد ۱۰ نفر بهبود یافته و دوران بیماری را سپری کرده اند. در حال حاضر هم ۳ نفر در بیمارستان بستری هستند.

دالوندی با تاکید براینکه هیچ مورد فوتی به دلیل کرونا در تفرش ثبت نشده است، اظهار کرد: نباید مرگ افراد به دلیل کهولت سن، بیماری های زمینه ای و…. را به پای کرونا نوشت. هنوز هیچ مورد فوتی در خصوص بیماری کرونا در تفرش نداشته ایم.

وی با اشاره به همکاری مردم، افزود: شهروندان نهایت همکاری را دارند و همین عامل سبب کاهش تعداد بیماران در تفرش شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش با اشاره به کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر، بیان کرد: در ایست و بازرسیها، ۳۰ مورد مشکوک به بیمارستان ارجاع شده اند؛ با توجه به دوره نهفتگی بیماری و امکان انتقال و ابتلا در این دوره، نمی توان درباره تعداد دقیق آنها آماری ارائه کرد.

دالوندی با اشاره به قرنطینه خانگی، اظهار کرد: در حال حاضر ۵ نفر در قرنطینه خانگی هستند که تحت نظارت مستمر مراقبین سلامت شبکه و بهداشت تفرش دوره درمان را سپری می کنند.

وی با تاکید براینکه، شرایط فعلی زمان مناسبی برای مسافرت نیست، تصریح کرد: نگرانی ها و تذکرات برای حفظ سلامتی و جان مردم است. افراد ضمن نرفتن به مسافرت سعی کنند در این روزها در خانه بمانند و کمتر در اجتماع حضور پیدا کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش ادامه داد: رعایت مسائل بهداشتی و شستن مداوم دست ها سبب پیشگیری از بیماری می شود.

دالوندی با اشاره به دریافت کمکهای نقدی و غیرنقدی بیان کرد: خیرین می توانند کمکهایی نظیر الکل، موادضدعفونی کننده، دستکش و… را به شبکه بهداشت و درمان تفرش تحویل دهند. همچنین کمکهای نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۲۱۴۲۴ واریز کنند.

وی خاطر نشان کرد: مردم هنگام خرید و استفاده از مواد ضدعفونی کننده از سلامت این اقلام اطمینان حاصل کنند؛ چراکه در این موقعیت برخی از افراد شیاد با سوءاستفاده اقلام تقلبی و ناسالم را در بازار توزیع کرده اند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت