چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۰۶:۳۳

هیچ‌کس در استان مرکزی، حق فروش تیم به استان‌های دیگر ندارد/با متخلفین در فوتبال به طور جدی برخورد می‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: مشکل نقدینگی در همه جا وجود دارد اما این مشکلات نباید سبب این شود تا تیمی به استان‌های دیگر فروخته شود چرا که تیم‌ها متعلق به مردم هستند و در همین استان تشکیل شده‌اند.

تاج در خمین مطرح کرد:

هیچ‌کس در استان مرکزی، حق فروش تیم به استان‌های دیگر ندارد/با متخلفین در فوتبال به طور جدی برخورد می‌کنیم

فوتبال

هیچ‌کس در استان مرکزی، حق فروش تیم به استان‌های دیگر ندارد/با متخلفین در فوتبال به طور جدی برخورد می‌کنیم

به نقل از پایگاه خبری خمین نیوز؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مراسم مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان مرکزی که امروز در بیت قدیمی امام خمینی(ره) در خمین برگزار شد، با اشاره به موفقیت تیم ملی فوتبال نوجوانان در جام جهانی گفت: تیم نوجوانان در تاریخ فوتبال ایران شگفتی ساز شد و توانست در کنار هشت تیم برتر جهان بایستد.

وی اظهار کرد: امیدوار هستیم تا تیم ملی نوجوانان با تلاش بیشتر مقابل اسپانیا به پیروزی برسد.

تاج بیان کرد: نوجوانان آینده ورزش این کشور هستند، پس باید تلاش کنیم تا تیم نوجوانان به خوبی پیشرفت و برای کشور افتخار آفرینی کند.

ایران تنها کشوری است که ۵ تیم به جام‌جهانی می فرستد

وی ادامه داد: ایران تنها کشور در جهان است که توانسته ۵ تیم در رده‌های مختلف فوتبال به جام جهانی بفرستد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران همچنین به وضعیت فوتبال در استان مرکزی اشاره و بیان کرد: استان مرکزی از توانمندی خوبی در زمینه‌های مختلف ورزشی برخوردار است و در فوتبال نیز می‌تواند با همت جدی سهمیه‌ای در لیگ برتر کسب کند.

کسی حق فروش تیمی را به استان‌های دیگر ندارد

تاج ادامه داد: مشکل نقدینگی در همه جا وجود دارد اما این مشکلات نباید سبب این شود تا تیمی به استان‌های دیگر فروخته شود چرا که تیم‌ها متعلق به مردم هستند و در همین استان تشکیل شده‌اند.

وی افزود: معضل تیم فروشی در استان ناراحت کننده است و کسی حق ندارد به هر دلیل این اقدام را انجام دهد و اگر کسی توانایی مدیریت تیم را ندارد باید مدیریت آن تیم به شخص دیگری واگذار شود.

زمین‌های چمن در برخی کارخانه‌های استان در اختیار مردم و ورزشکاران قرار گیرد

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به کمک صنعت به فوتبال گفت: برخی از کارخانه‌های استان مرکزی، زمین چمن بدون استفاده دارند که باید در اختیار مردم و ورزشکاران قرار دهند.

تاج در این جلسه با اشاره به اهمیت ورزش در بخش بانوان نیز گفت: تیم فوتبال بانوان کشور پیشرفت‌های خوبی داشته است، در استان مرکزی نیز به دنبال آن هستیم تا این ورزش را در بین بانوان گسترش دهیم و موانع را برای بانوان برطرف کنیم.

با متخلفین در فوتبال به طور جدی برخورد می‌کنیم

وی همچنین با اشاره به تخلف برخی از فوتبالیست‌ها گفت: ۹ نفری که بازداشت شده  اند به علت قرص‌های روانگردان نیست بلکه مربوط به مسائلی از جمله دلالی و تخلفات دیگر است که پرونده آنها به کمیته اخلاقی فدراسیون، ارجاع داده شده است.

تاج بیان کرد: اگر گزارشی در مورد مصرف ورزشکاران در مورد قرص‌های روانگردان نیز داده شود، به طوری جدی پیگیری و با آنها برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت