پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۰:۲۶:۵۳

هپکوی اراک بازی خانگی را به نیروی زمینی تهران واگذار کرد

هپکوی اراک در یک بازی خانگی در ادامه بازی‌های لیگ برتر هندبال کشور نتیجه را به نیروی زمینی تهران واگذار کرد.

لیگ برتر هندبال کشور ؛

هپکوی اراک بازی خانگی را به نیروی زمینی تهران واگذار کرد

هپکوی اراک بازی خانگی را به نیروی زمینی تهران واگذار کرد

به نقل از تسنیم، در هفته پنجم لیگ برتر هندبال دو تیم هپکو و نیروی زمینی تهران در اراک به مصاف هم رفتند که در یک بازی زیبا و تماشایی این نیروی زمینی بود که توانست اولین برد خود را در پس از چهار هفته در اراک به دست آورد.

هپکوی اراک که نیاز زیادی به برد در خانه خود داشت بازی را بهتر آغاز کرد و توانست فاصله‌ای 5 امتیازی با حریف خود داشته باشد ولی هر چه که از زمان بازی می‌گذشت تسلط نیروی زمینی بر بازی بیشتر می‌شد و روحیه خود را دوباره به دست آوردند.

نیمه اول تیم هپکو اراک با نتیجه 13 بر 9 پیروز به رختکن رفت این درحالی بود که با آغاز نیمه دوم این تیم نیروی زمینی بازی را بهتر آغاز کرد و توانست در امتیازشماری از حریف خود پیش بیفتد.

در اواسط نیمه دوم بود که اعتراض هر دو تیم به داوری تشنج هایی را بین دو تیم به وجود آورد ولی با دخالت ناظر بازی جناب آقای عربی این تشنج‌‌ها به جایی نرسید.

اراکی‌ها در این بازی به شدت به داور بازی اعتراض داشتند در حالی که هم مربی و هم بازیکنان بعد از بازی مقصر اصلی شکست را داور می دانستند.

در پایان این دیدار با حساب 25 بر 22 به سود نیروی زمینی خاتمه پیدا کرد و آنها توانستند نخستین برد خود را پس از 4 هفته مقابل هواداران پرشور اراکی به دست آورند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت