شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۳۹:۴۲

هوای بارانی استان مرکزی در سیزده بدر

مدیرکل هواشناسی استان مرکزی از “سیزده به در” بارانی در استان مرکزی خبر داد و کفت: روزهای پایانی تعطیلات نوروزی در استان مرکزی بارانی است.

ذوالفقاری گفت؛

هوای بارانی استان مرکزی در سیزده بدر

هوای بارانی استان مرکزی در سیزده بدر

به نقل از تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوایی استان مرکزی اظهار داشت: در 24ساعت گذشته ساوه با بیشینه دمای 21 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و شازند با کمینه دمایی یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین شهرهای استان مرکزی بوده‌اند.

وی افزود: این درحالی است که در شهر اراک در بالاترین دمای هوا، به 17 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در کمترین دما به 4 درجه سانتی‌گراد بالای صفر رسیده است.

ذوالفقاری تصریح کرد: درحال حاضر هوای اراک 5 درجه سانتی‌گراد بالای صفر است که پیش‌بینی می‌شود امروز در بالاترین دما به 13 درجه بالای سانتی‌گراد برسد که بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی هوای شهرستان اراک در 24 ساعت آینده نیمه ابری تا ابری، همراه با بارش باران و وزش باد است.

مدیرکل هواشناسی استان مرکزی با اشاره به نقشه‌های هواشناسی گفت: طبق نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، سامانه بارشی فعالی از عصر فردا روز جمعه وارد کشور می‌شود که تاثیرات آن در روزهای 12 و 13 فروردین ماه، در استان مرکزی محسوس است.

ذوالفقاری اضافه کرد: بیشترین فعالیت این سامانه بارشی در استان مرکزی از عصر روز شنبه تا اواخر وقت یکشنبه است و به تبع آن بارش های پرحجم و متناوب توام با وزش باد بر این استان حاکم خواهد بود.

وی بیان کرد: در روز یازدهم فروردین هوای استان مرکزی کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد، در روز دوازدهم نیمه‌ابری تا ابری گاهی بارش باران و وزش باد نسبتا شدید و در سیزدهم فرودین هم نیمه‌ابری تا ابری گاهی بارش باران و وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت