سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۱۵:۰۳

هواداران آلومینیوم اراک شرایط تیم را درک کنند/ پیوستن “عبدی”، “رافخاهی” و “عرب” به آلومینیوم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با بیان اینکه هواداران آلومینیوم اراک شرایط تیم را درک کنند گفت: “عبدی”، “رافخاهی” و “عرب” به تیم آلومینیوم اراک پیوستند.

حنطه در نشست خبری:

هواداران آلومینیوم اراک شرایط تیم را درک کنند/ پیوستن “عبدی”، “رافخاهی” و “عرب” به آلومینیوم

آلومینیوم اراک

هواداران آلومینیوم اراک شرایط تیم را درک کنند/ پیوستن “عبدی”، “رافخاهی” و “عرب” به آلومینیوم

به نقل از تسنیم، علی حنطه شامگاه یکشنبه در کنفرانس خبری بعد از دیدار آلومینیوم و نساجی مازندران با اشاره به میزبان بودن تیم آلومینیوم اظهار داشت: برخلاف اینکه ما تصور می‌کردیم که میزبان هستیم اما گویی ما میهمان تیم نساجی بودیم و مشخص نیست در این شهر با چند نفر باید مجادله داشته باشیم.

وی افزود: تمامی هیئت فوتبال‌های استان‌های دیگر در صدد کمک به تیم استان خود هستند اما گویی در این استان از این کمک و یاری خبری نیست و به رغم اینکه از ابتدای هفته مکاتبات لازم را انجام دادیم اما حمایتی از سوی رئیس هیئت فوتبال اراک انجام نشد ولی او انتظار بود به دلیل اینکه نتوانستم بازیکن مهاجم جذب کنم مرا یاری دهند ولی در آخرین لحظه به من اعلام کرد که کارت بازیکن مورد نظر صادر نشده و من مجبور شدم در لحظه آخر تمام تاکتیک تیم را تغییر دهم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک تصریح کرد: در ابتدای بازی از لحاظ روانی تیم ما به‌هم ریخت و هر لحظه این امکان وجود داشت که بازی 3 بر 0 واگذار شود.

حنطه ادامه داد: من از این باخت‌ها و مساوی و برد‌ها زیاد دیده‌ام با گرفتن دو امتیاز به رده ششم صعود می‌کنیم پس مسئله مهی رخ نداده اگر قرار است از بازیکن بومی استفاده کنیم، باید تاوان آن را هم به این صورت پس بدهیم.

وی بیان کرد: من هم می‌توانیم از بازیکنان سرشناس استفاده کنم اما هدف ما استعدادیابی در استان است و هدف‌های برتری داریم.

سرمربی آلومینیوم اراک عنوان کرد: هفته گذشته بازی 2-0 را به 2-2 رساندیم و این نشان دهنده این است که بازی نخست سخت است و تیم‌هایی موفق می‌شوند که برنامه‌ریزی درست داشته باشند و ما هم نباید دلسرد شویم و باید همه به یکدیگر کمک کنیم.

حنطه خاطرنشان کرد: ما بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم اما متاسفانه به سبب نداشتن مهاجم نمی‌توانستیم از ضربات آخر استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: ما با وجود تذکراتی که به بازیکنان دادیم، باز هم روی دو ضربه ایستگاهی که زیاد تمرین کرده بودیم گل دریافت کردیم.

سرمربی تیم آلومینیوم تصریح کرد: از داور بازری تقاضا دارم که فیلم بازی را تماشا کند و مانند من مربی کار خود را آنالیز کند و نقاط قوت و ضعف خود را بشناسد و اینکه رسانه از داوران لیگ یک حمایت می‌کند کار درستی نیست زیرا باید مربی، داور و فدراسیون انتقادپذیر باشند و پیشرفت کنند.

حنطه بیان کرد: به جز دو ضد حمله‌ای که در موقعیت حمله ما، تیم حریف از آن‌ها استفاده کرد دیگر هیچ موقعیتی به آن‌ها ندادیم و خوشبختانه برای تقویت نیروی تهاجمی خود با بهادر عبدی و جلال رافخاهی و همچنین با روح الله عرب و دو بازیکن دیگر مذاکره کردیم که از هفته آینده به ما ملحق می‌شوند و متاسفانه با چند بازیکن تسویه می‌کنیم زیرا شرایط شرایطی نیست که بتوانیم به آن‌ها بهای بیشتر دهیم.

وی ادامه داد: بعد از بازی با بادران خوشبختانه فرصت خوبی برای هماهنگی تیم و بازیکنان جدید برای مقابله با نفت مسجد سلیمان داریم.

سرمربی تیم آلومینیوم عنوان کرد: هدف ما کسب رتبه تک رقمی در امسال و صعود به لیگ برتر در سال آینده است و اینکه یک هوادار در هفته سوم علیه من شعار می‌دهد یا هوادار واقعی نیست یا از افرادی دستور گرفته است چون یک هوادار باید بداند که این تیم با 2 میلیارد تومان بسته شده و بیشتر بازیکنان اراکی هستند.

وی ادامه داد: ما کار خود را دیر شروع کردیم و در دقیقه 90 یارگیری را انجام دادیم، در نتیجه اگر هوادار ما را درک نکند پس ما از چه کسی این انتظار را داشته باشیم.

حنطه خاطرنشان کرد: من از مسئولان باشگاه تقاضا دارم مشکلات اولیه تیم برطرف شود، مقداری از مبلغ قرارداد را پرداخت کنند زیرا در حدو 20 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی 240 میلیون تومان است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه برای این بازی در تمرینات تمرکز من بر میثم آقایی بود، کارت بازی برای این بازیکن صادر نشد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت