جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۱۸:۱۱

هنرنمایی زیبای نوجوانان نراقی با موضوع کرونا

دو برادر هنرمند و خلاق نراقی در طرحی هنری اقدام به ساخت کلیپ با موضوع کرونا کردند.

انرژی برای این روزها؛

هنرنمایی زیبای نوجوانان نراقی با موضوع کرونا

محمد و علی عابدی دو برادر ۱۴ و ۱۸ ساله نراقی هستند که این روزها در خانه مانده و با کارهای هنری دست به خلاقیت های بی نظیری زدند.

محمد با استعداد خوانندگی و علی با استعداد عروسک سازی و ساخت کلیپ های زیبا نشان می دهند که با ماندن در خانه هم می توان دست به خلاقیت زد.

محمد که اخیرا دومین کلیپش را با موضوع کرونا و آهنگ شوخی مگه ساخته حمید هیراد اجرا کرده است، به خبرنگار فارس در اراک می گوید: با کمک برادرم محمد که در رشته نمایش مشغول تحصیل است تصمیم گرفتیم کلیپی تهیه کرده و به پویش در خانه بمانیم کمک کنیم.

وی تصریح می کند: حدود ۲۰ روز با کمک مادرم که مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است عروسک پزشک را ساختیم و بعد از چهار روز تمرین آهنگ شوخی مگه را سرودم.

علی برادر محمد نیز می گوید: به دلیل علاقه به کارهای هنری تصمیم گرفتیم در این شرایط حساس دست به تولید کارهای هنری بزنیم و نشان دهیم با در خانه ماندن هم می توان استعدادها را بروز داد و شکوفا کرد.

وی افزود: پدر و مادرم حمایت خوبی از این حرکت ما داشتند، پیام این کار هنری این است که بیماری کرونا شوخی بردار نیست، همه باید دست به دست هم دهیم و این بیماری را با ماندن در خانه مهار کنیم.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت