جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۹:۲۹:۳۴

همایش سوارکاری و زیبایی اسب در اراک برگزار می‌شود/اراک نیازمند احداث باشگاه اسب سواری

دبیر هیات سواری کاری استان مرکزی از برگزاری همایش زیبایی و سوارکاری اسب در روز جمعه ۲۴ شهریور ماه در اراک خبر داد.

جمعه ۲۴ شهریور ماه؛

همایش سوارکاری و زیبایی اسب در اراک برگزار می‌شود/اراک نیازمند احداث باشگاه اسب سواری

سوارکاری

همایش سوارکاری و زیبایی اسب در اراک برگزار می‌شود/اراک نیازمند احداث باشگاه اسب سواری

نواب نجفی‌زاده، دبیر هیات سواری کاری استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: در راستای حمایت از تولیدات اسب اصیل استان و معرفی اسب های جدید جشنواره زیبایی و سوارکاری اسب روز جمعه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی اراک برگزار می شود.

نجفی‌زاده با اشاره به اینکه این همایش چندین سال است که به صورت استانی در اراک برگزار می شود اظهار کرد: بر اساس تمایلی که برخی از استان ها برای حضور در این همایش داشته اند امسال شرکت کنندگانی از استان های شیراز، همدان و قم نیز داریم.

وی ادامه داد: حفظ و احیای نژاد اسب اصیل استان، توسعه ورزش سوارکاری، توسعه گردشگری، اقتصاد و شناساندن ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

دبیر هیات سواری کاری استان مرکزی با اشاره به اینکه افراد می توانند به همراه خانواده های خود در این همایش حضور پیدا کنند، افزود: از مسئولان استانی هم برای حضور در این همایش دعوت شده است تا ضمن آشنایی با ظرفیت های استانی کمک هایی را جهت توسعه این ورزش در سطح استان داشته باشند.

نجفی‌زاده در خصوص محل برگزاری این همایش گفت: سال های گذشته این همایش در دره گردو اراک برگزار می شد که امسال با موافقت اداره ورزش و جوانان به مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) انتقال یافته است.

وی با تاکید بر اینکه اراک نیازمند احداث باشگاه سوار کاری است بیان کرد: در حال حاضر با کمبود امکانات روبه رو هستیم و تدابیری که در چند سال اخیر برای احداث باشگاه سوارکاری اندیشیده شده بود به دلیل تامین نشدن منابع مالی محقق نشده است.

 

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت