دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۸:۳۳:۲۲

هفته نیروی انتظامی؛ فرصتی برای مرور رشادت‌های ایثارگران عرصه اقتدار کشور

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در پیامی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی صادر کرد گفت: این هفته فرصت مناسبی برای تجلیل از ایثارگران عرصه امنیت و اقتدار کشور و روزهایی ویژه برای مرور زحمات و رشادت‌های فرزندان غیرتمند و زمینه ساز برقراری نظم و امنیت اجتماعی است

آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

هفته نیروی انتظامی؛ فرصتی برای مرور رشادت‌های ایثارگران عرصه اقتدار کشور

انقلاب

هفته نیروی انتظامی؛ فرصتی برای مرور رشادت‌های ایثارگران عرصه اقتدار کشور

به نقل از ایکنا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، در آستانه هفته نیروی انتظامی پیامی به شرح زیر صادر کرد.
«هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب برای افزایش الفت و همدلی میان آحاد مردم و نخبگان با نیروی انتظامی و فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی‌تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی‌وقفه آنان زمینه ساز استقرار نظم و امنیت و سلامت اجتماعی است.
بر کسی پوشیده نیست که گوهر گران‌بهای امنیت در میهن اسلامی و ثبات و آرامش کنونی ایران در شرایط نابسامان منطقه در سایه تلاش و کوشش تمامی نیروهای خدوم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در سایه رهنمودها و رهبری‌های داهیانه رهبری فرزانه انقلاب مدظله العالی به دست آمده است.
بدون شک آرامش و امنیت حاکم در کشورمان مرهون توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و همدلی و حضور آگاهانه مردم و هدایت‌های رهبر بزرگوار می‌باشد و این همان موهبت و نعمتی است که برخی کشورها از آن محروم هستند.
بجاست که در این ایام قدردان شهدا و ایثارگرانی باشیم که با نثار خون پاک خود امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورده و موجب بارور و تنومند شدن درخت شکوهمند انقلاب اسلامی گردیده‌اند.
هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرصت مناسبی برای تجلیل از ایثارگران عرصه امنیت و اقتدار کشور است.روزهایی ویژه برای مرور زحمات و رشادت‌های فرزندان غیرتمند و با همتی که با انگیزه والا و ایمان و اعتقادی راسخ زمینه ساز برقراری نظم و امنیت اجتماعی بوده و هنگام ارائه خدمات ارزشمندشان جز رضای حق تعالی و سرافرازی هموطنان سودایی دیگر در سر ندارد.
ملت فهیم و صبور ایران اسلامی همواره قدردان زحمات خستگی ناپذیر تلاشگران عرصه امنیت و انضباط اجتماعی بوده و خاطره و مجاهدت های آنان در عرصه‌های مختلف از یاد نخواهند برد.
نقش سازنده و مثبت نیروی انتظامی در تقویت و ارتقاء امنیت عمومی استان مرکزی به عنوان پایتخت صنعتی ایران اسلامی در راستای بکارگیری توان و ظرفیت‌های استان و فراهم شدن زمینه فعالیت‌های اقتصادی و حضور سرمایه گذاران نیز شایسته تقدیر است.
در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا این هفته را به حافظان انتظام و امنیت کشور به ویژه زحمت کشان این عرصه در استان آفتاب، زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب، تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت روز افزون و سرافرازی و سعادت آنان و صحت و عافیت برای نظام اسلامی و رهبری گرانقدر آن از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم. ان شاء الله موفق باشید. »
یادآور می‌شود: از ۱۴ مهر تا ۲۰ مهرماه به عنوان هفته ناجا با شعار «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت