سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۲۹:۴۶

هشت پارک اراک به وای فای رایگان مجهز می شوند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: به منظور جلوگیری از آسیب های اجتماعی فضای مجازی هشت پارک در سطح شهرستان اراک به وای فای رایگان مجهز می شوند.

برای اولین بار در کشور؛

هشت پارک اراک به وای فای رایگان مجهز می شوند

وای فای رایگان

هشت پارک اراک به وای فای رایگان مجهز می شوند

به نقل از اراک امروز؛  غلامرضا فتح آبادی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان مركزی با اشاره به آسیب های اجتماعی فضای مجازی گفت: به منظور جلوگیری از آسیب های اجتماعی فضای مجازی هشت پارک در سطح شهرستان اراک به وای فای رایگان مجهز می شوند.

فتح آبادی راه اندازی وای فای رایگان در این پارک ها را بر اساس پیوست های فرهنگی و اجتماعی دانست و اظهار کرد: با استفاده از این وای فای، سایت های خاصی که مورد تایید باشند در دسترس افراد قرار می گیرند.

اجرای نمایشگاه های استان مرکزی با پیوست فرهنگی و اجتماعی

وی ادامه داد: همچنین برای اولین بار نمایشگاه های سطح استان ببا پیوست های فرهنگی و اجتماعی برپا خواهند شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: در اولین گام دوازدهمین دوره نمایشگاه کامپیوتر، الکترونیک، مخابرات و ماشین های اداری که از ۲۴ الی ۲۸ مهر ماه ۹۶ برگزار می شود را با پیوست فرهنگی برگزار می کنیم.

فتح آبادی اظهار کرد: دستگاه های فرهنگی و اجتماعی باید برنامه های خودشان را برای اجرای این پیوست فرهنگی به کارگره ارسال کنند تا در برنامه مورد استفاده قرار گیرد.

وی به برنامه های متعدد کمیته امداد استان مرکزی در حوزه فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: دستگاه های فرهنگی و اجتماعی استان در اجرای برنامه های اجتماعی کمیته امداد مشارکت جدی داشته باشند تا این برنامه ها به نحو مطلوبی برگزار شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: اجرای طرح«یک قرض نیکو، ۱۸ برابر پاداش نیکو» را یکی از طرح های کمیته امداد عنوان کرد که نیازمند مشارکت همه دستگاه ها است.

فتح آبادی خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد جذب سپرده قرض الحسنه خیران و نیکوکاران برای اعطای تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان، افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند به عنوان خیران سپرده گذار صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، در طرح « یک قرض نیکو، ۱۸ برابر پاداش نیکو» با حداقل سپرده ۱۰۰ هزار تومان زمینه کمک به توانمند سازی خانواده‌های نیازمند را فراهم کنند.

معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی:

اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای اجرای برنامه های اجتماعی در استان/۱۶ دستگاه برنامه های فرهنگی و اجتماعی ارائه نکردند

زهرا کسایی پور معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان مرکزی گفت: امسال یک میلیارد تومان اعتبار به منظور اجرای برنامه به دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استان اختصاص یافته است.

کسایی پور اظهار کرد: در مکاتبه ای که با ۳۳ دستگاه و نهاد فرهنگی و اجتماعی استان برای ارائه طرح های اجرایی برنامه های فرهنگی و اجتماعی در استان داشته ایم تا کنون ۱۶ دستگاه،هیچ پیشنهادی را برای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی ارائه نکرده اند.

وی ادامه داد: در مجموع ۱۱۵ طرح پیشنهادی که به دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان مرکزی ارسال شده، ۷۷ طرح مصوب شده است.

معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان مرکزی اضافه کرد:از مجموع طرح های مصوب شده ۵۲ درصد برنامه ها فرهنگی، ۱۹ درصد آموزشی، ۱۵ درصد جامع استانی و مابقی برنامه های مشاوره ای و مطالعاتی هستند.

وی، همایش و نمایشگاه ملی سمن ها، مدرسه اجتماعی، خانه کنترل خشم، سامانه آموزش همگانی، سه شنبه های هنر و مرکز دیده بانی رصد اجتماعی را از شاخص ترین طرح های پیشنهادی عنوان کرد.

کسایی پور، ارزیابی و بازدید از ۳۶ درمانگاه، ارزیابی از عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب، بازدید و ارزیابی از ۱۱۴ مدرسه در سه منطقه آموزشی شازند، سربند و خمین را بخشی از عملکرد شش ماهه  دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان مرکزی اعلام کرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت