جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۳۹:۳۱

نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی خمین باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی خمین باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی خمین باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود

نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی خمین

نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی خمین باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،محمدابراهیم رضایی در آئین افتتاح پروژه‌های حوزه آب و برق در بیت تاریخی امام راحل(ره) در خمین، اظهار داشت: احداث دو پست خمین باید در دستور کار قرار گیرد، زیرا پست 400 کیلوولت در حال حاضر 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و احداث این پست بسیار طول کشیده است و نیازمند حمایت و تامین اعتبار است.

وی افزود: نیروگاه 500مگاواتی خمین باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود زیرا سرمایه‌گذاری برای احداث صنایع بزرگ در شهرستان خمین نیازمند توسعه زیرساخت‌ها است و سرمایه‌گذاران در مواجهه با این روند، با مشکل روبرو هستند که با اجرای این طرح سرمایه‌گذاری در خمین تسهیل می شود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته پروژه آب رسانی به خمین سند افتخار بزرگ برای کشور است به طوری که در سال 91 در خمین، 47 روستا بدون آب شرب بودند اما با پیگیری‌های دولت این تعداد به 11 روستا رسیده و دغدغه مردم در روستاهای خمین برای تامین آب شرب کاهش یافته است البته اختصاص ردیف بودجه اجرای پروژه فاضلاب در خمین در سال 91 از بحث بودجه حذف و مقرر شد در یک طرح یک‌ساله در سال 92 کل شهرستان به فاضلاب متصل شود که البته متاسفانه در این بحث با کمبود منابع مالی مواجه شد.

رضایی تصریح کرد: در حال حاضر 30 درصد از طرح فاضلاب شهری خمین باقی مانده و هرچند مراحل اجرای این طرح و پروژه فعال است اما برای تکمیل آن نیازمند تامین منابع مالی هستیم.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد با اشاره به شهرک گل و گیاه خمین اضافه کرد: در این شهرک بالغ بر یکصد پروژه موجود است که آب تخصیص یافته به پروژه پاسخ لازم برای این این پروژه را ندارد و باید برای آن چاره اندیشی کرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت