جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۲:۱۳:۳۱

نوسازی راهدارخانه‌های استان مرکزی نیازمند ۶ میلیارد ریال اعتبار است

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های استان مرکزی گفت: نوسازی چهار راهدارخانه در استان درحال انجام است که برای تکمیل آنها نیازمند ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار هستیم.

نوسازی راهدارخانه‌های استان مرکزی نیازمند ۶ میلیارد ریال اعتبار است

نوسازی راهدارخانه‌های استان مرکزی

نوسازی راهدارخانه‌های استان مرکزی نیازمند ۶ میلیارد ریال اعتبار است

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،بهروز یحیی‌زاده با اشاره به راهدارخانه‌های استان مرکزی اظهار داشت: بالغ بر 260 راهدار به صورت رسمی و تعدادی هم نیروی فصلی در راهدارخانه‌های استان خدمت می‌کنند که از 32 راهدارخانه  استان هشت راهدارخانه فصلی و 24 راهدارخانه دائمی هستند، براساس اولویت و اهمیت نیاز به نوسازی، نوسازی ساختمان اداری چهار راهدارخانه دائمی در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی افزود: ساختمان اداری این چهار راهداخانه در دو طبقه و 500 متر زیربنا و با اعتبار 520 میلیون تومان از اعتبارات امسال و سال گذشته درحال احداث است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های استان مرکزی تصریح کرد: از جمله راهدارخانه‌های در دست نوسازی می‌توان راهدارخانه گلدشت، قیطانیه، زالیان  و توره را نام برد که برای تکمیل این راهدارخانه‌ها حدود 600 میلیون تومان اعتبار لازم است و از محل اعتبارات سال آینده تامین و با اختصاص آن عملیات آنها تکمیل می‌شود.

یحیی‌زاده بیان کرد: به منظور احداث دو راهدارخانه جدید شامل راهدارخانه  “دربند” در محور خمین به قورچی‌باشی و شازند و راهدارخانه “محمدآباد” در شهرستان خنداب هم مکان‌یابی انجام شده است.

وی ادامه داد: اعتبار لازم برای احداث این راهدارخانه‌ها 300 میلیون تومان است که هر یک از این راهدارخانه‌ها 150 تا 200 کیلومتر راه روستایی را به منظور حفظ و نگهداری، مرمت و ایمن‌سازی پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت