شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۱:۲۹:۰۰

نهایی شدن سرمایه گذاری شرکت رنو در ساوه را با جدیت دنبال می کنیم

ساوه- نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تمام مخالفت ها و کارشکنی هایی که انجام می شود، نهایی شدن سرمایه گذاری شرکت رنو در ساوه را با جدیت دنبال می کنیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه:

نهایی شدن سرمایه گذاری شرکت رنو در ساوه را با جدیت دنبال می کنیم

سرمایه گذاری

نهایی شدن سرمایه گذاری شرکت رنو در ساوه را با جدیت دنبال می کنیم

به نقل ازخبرگزاری مهر،محمدرضا منصوری روز پنجشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان ساوه که با حضور استاندار مرکزی در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: پس از سرمایه گذاری توتال فرانسه، مهمترین پروژه ای که مقرر است در ایران سرمایه گذاری خارجی انجام شود، سرمایه گذاری شرکت رنوی فرانسه در ساوه است.

وی افزود: این سرمایه گذاری درآمدهای استان مرکزی را به دو برابر وضعیت فعلی می رساند و همه از این مساله منتفع خواهند شد و علاوه بر آن شش هزار نفر صاحب شغل می شوند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مافیا و دست های پشت پرده ای پیگیر لغو سرمایه گذاری رنوی فرانسه در ساوه هستند، چرا که این مساله منافع شخصی آنها را به خطر می اندازد اما بدون هیچ وقفه ای با این عوامل مقابله می کنیم و اجازه نمی دهیم کاری از پیش ببرند.

منصوری خاطرنشان ساخت: یک سال و نیم است که درگیر قرارداد سرمایه گذاری شرکت خودروسازی رنو در شهرستان ساوه هستیم و به طور مداوم مداخلاتی از سوی خودروسازان داخلی در این خصوص صورت می گیرد چرا که توان رقابت و ارتقای کیفیت تولیدات خود را ندارند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این سرمایه گذاری خارجی می تواند بیش از ۱۰۰ هزار شغل دیگر در حوزه های مرتبط و زیرمجموعه خود ایجاد کند که رقم قابل توجهی است.

وی ادامه داد: سائل به وجود آمده در این زمینه به ویژه در مورد کسانی که به خاطر منافع شخصی خود در این موضوع سنگ اندازی می کنند را با جدیت پیگیری خواهیم کرد و انتظار داریم مسئولان مساعدت کنند تا این سرمایه گذاری نهایی شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت