دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۷:۰۸:۴۵

نهاد های امنیتی رابطه میان جریان خارج نشین و جریان همکار داخلی را کشف و به مردم معرفی کنند

اخیرا و به دنبال موضع گیری انقلابی امام جمعه ولایی شهر ساوه در قبال طرح چهارشنبه های سفید، یکی از عوامل اطلاعاتی سرویس جاسوسی انگلیس، موجی از فشار رسانه ای و ملغمه ای از دروغ و راست علیه ایشان ایجاد شده که ایشان را هدف ترور سیاسی قرار داده است.

بیانیه شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان مرکزی؛

نهاد های امنیتی رابطه میان جریان خارج نشین و جریان همکار داخلی را کشف و به مردم معرفی کنند

بیانیه شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان مرکزی؛

نهاد های امنیتی رابطه میان جریان خارج نشین و جریان همکار داخلی را کشف و به مردم معرفی کنند

اخیرا و به دنبال موضع گیری انقلابی امام جمعه ولایی شهر ساوه در قبال طرح چهارشنبه های سفید، یکی از عوامل اطلاعاتی سرویس جاسوسی انگلیس، موجی از فشار رسانه ای و ملغمه ای از دروغ و راست علیه ایشان ایجاد شده که ایشان را هدف ترور سیاسی قرار داده است. اینکه فرمان حمله توسط یک سایت ضد انقلاب شروع شده و عوامل داخلی (آگاهانه یا نا آگاهانه) ادامه کار را پیگیری می کنند، خود جای بررسی ویژه ای دارد که دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی می بایست به آن ورود پیدا کنند.

اما اصل ماجرا چه بود؟

مسیح علی نژاد، جاسوسه ای که سابقاً در روزنامه های اصلاح طلب فعالیت می کرد به دام سرویس اطلاعاتی انگلیسMI6 می افتد. فردی که با ایجاد کمپین آزادی های یواشکی زنان ایرانی را تشویق به کشف حجاب و انتشار تصاویر خود در این کمپین می کرد. نامبرده در میان دوستان خود مشهور به فساد اخلاقی است چه اینکه تنها یک سرچ ساده در اینترنت مسائل زیادی را شفاف خواهد کرد. این عامل سرویس های بیگانه پس از آزادی های یواشکی پروژه دیگری تحت عنوان چهارشنبه های سفید را کلید می زند؛ طرحی که علی نژاد در آن زنان را تشویق می کند روزهای چهارشنبه در خیابان با شال سفید حاضر شوند.

گذشته از این شنیده ها حاکی از این است که در ایام انتخابات نیز در ستادهای برخی نامزدها که از نمادهای خاصی استفاده می کردند وقایع ناگواری اتفاق افتاده، هر چند که صحت و سقم این وقایع ناگوار می بایست توسط مراجع صالحه تایید شود.

مراجعه بدون واسطه به اصل سخنرانی امام جمعه ی ساوه و توضیحات بعدی وی ، مشخص می کند که علی رغم سهو لسانی که اتفاق افتاده، محور اصلی سخنان ایشان بر نفی طراحی این جاسوسه به اصطلاح اصلاح طلب بوده است. اینکه برخی جریانات معلوم الحال با صدور بیانیه قصد تشویش اذهان عمومی و ایجاد نا آرامی در جامعه را دارند خود می تواند یک اتهام قضایی باشد. هر چند که مراجع صالحه می بایست در این مورد تصمیم گیری کند و همگان می بایست نظر این مرجع را فصل الخطاب بدانند.

اما روی دیگر سخن با آتش بیاران معرکه است…

چرا حنجره های سبز رنگ آقایون به اصطلاح اصلاح طلب در دوران فتنه ۸۸ خفه شده بود؟ آیا در فتنه ۸۸ به ناموس مردم تعرض نشد؟ آیا خون جوانان وطن در سایه نا امنی که سران فتنه ایجاد کرد بودند ریخته نشد؟ آیا خطر حضور میدانی منافقین، گروهک های سفاکی چون ریگی در کف خیابان های تهران کمتر از این مورد بود؟ چرا آن روز زبان در کام فرو برده بودید؟ چرا آن روز برای دفاع از زن و دختر این کشور یقه پاره نمی کردید؟

خوب است آقایان مدعی اصلاح طلبی به این سوال هم پاسخ دهند که “چرا از دل جریان شبه اصلاح طلبی این همه افراد جاسوس، پناهنده و مجرم امنیتی و فتنه گر متولد می شود”. گنجی، سروش، مهاجرانی، حقیقت جو، سازگارا، تاج زاده، نبوی، ابطحی، حجاریان، هدایت آقایی، صفایی فراهانی، مسعود باستانی، شهاب الدین طباطبایی، احمد باطبی، علی افشاری، عطریانفر،علی تاجرنیا، امید لواسانی و …..

مگر این جریان در نهان خانه های خود چه تعلیماتی می دهد که این همه ضد انقلابِ رنگ و وارنگ پس انداخته است؟ این جریان عادت کرده که تیر را در چشم خود نمی بیند اما مو را در چشم دیگری خوب می بیند.

ظاهراً هنوز از فضای انتخابات خارج نشده اید. جریان شما هنوز به اتهاماتش در فتنه۷۸ و ۸۸ پاسخ نداده است.

به نظر می رسد جریان داخلی همکار آمریکا پس از مواضع صریح و انقلابی امام جمعه ی ساوه در سالیان اخیر به خیال خام خود، قصد حذف ایشان را دارد. شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان مرکزی ضمن اعلام هشدار باش به نهاد های امنیتی و اطلاعاتی در استان مرکزی اعلام می دارد عملکرد تخریبی جریان اخیر به شدت محکوم است و نهاد های امنیتی باید رابطه میان جریان خارج نشین و جریان همکار داخلی را کشف و به مردم معرفی کنند.

شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان مرکزی

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت