چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۳:۵۲:۱۸

مرکز تحقیقات و شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه سنگ در محلات راه‌اندازی شود

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است مرکز تحقیقات سنگ و شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه سنگ در محلات راه‌اندازی شود.

نماینده مردم محلات در مجلس:

مرکز تحقیقات و شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه سنگ در محلات راه‌اندازی شود

سنگ

مرکز تحقیقات و شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه سنگ در محلات راه‌اندازی شود

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در مراسم اختتامیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ محلات اظهار داشت: امیدواریم در سال‌های آینده و با هدف‌گذاری پنج ساله بتوانیم گام‌های خوبی در راستای رسیدن به کمال نمایشگاه سنگ ایران در نیم‌ور محلات برداریم و این نمایشگاه بتواند نقش موثری در بازار سنگ خاورمیانه و دنیا ایفا کند.

وی افزود: باید بتوانیم با بازاریابی درست و بروزرسانی دستگاه‌های کارخانجات تولیدی و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در بازار جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بازار جهانی نه تنها منتظر ما بلکه منتظر هیچ کس نمی‌ماند، هر کس بیشتر تلاش کرده باشد پیروز میدان است و در صنعت هم همین طور اگر متوقف شویم ما را شکار می‌کنند بنابراین باید خود را دست کم نگیریم و قاطعانه وارد میدان شویم.

سلیمی بیان کرد: نیروی انسانی فعال در حوزه معدن بهترین مزیت محلات بوده و تجربه نیروی کار در این بخش به اندازه‌ای است که می‌توان گفت از سواد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فراتر رفته است.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران در محلات سبب گسترش و ارتقای صنعت سنگ و معدن و در نهایت افزایش صادرات می‌شود به همین منظور تلاش کردیم تا نمایشگاه محلی و منطقه‌ای سنگ محلات به صورت بین‌المللی برگزار شود تا بتوانیم گام‌های بلندی برداریم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت