شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۱۱:۰۷

نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی استان مرکزی برپا شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان مرکزی با بیان اینکه نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی استان مرکزی در اراک برپا شد گفت: میراث فرهنگی استان مرکزی به ازای هر شهرستان یک بازارچه دائمی صنایع دستی ایجاد می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی؛

نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی استان مرکزی برپا شد

نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی استان مرکزی

نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی استان مرکزی برپا شد

سیدمحمد حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به نمایشگاه هنرهای دستی هنرمندان استان مرکزی اظهار داشت: نمایشگاه صنایع دستی از تاریخ 28 اسفندماه 96 تا 15 فروردین97 به همت هنرمندان این حوزه در نگارخانه استاد واشقانی از ساعت 8 الی 20 آماده ارائه خدمات به گردشگران است.

وی افزود: در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان فعال در رشته‌های  قلم‌زنی، میناکاری، کپوبافی، جاجیم و گلیم باقی به منظور ارائه به شهروندان و علاقمندان به هنرهای سنتی به نمایش گذاشته شده که با استقبال ویژه گردشگران نیز روبرو شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی تصریح کرد: ایجاد بازارهای فروش جدید برای محصولات صنایع دستی استان مستلزم اهتمام بیش از پیش به ایجاد جایگاه ویژه برای این محصولات در سبد مصرف خانوار است.

حسینی بیان کرد: کیفیت محصولات در کنار بسته بندی قابل قبول و بازاریابی می‌توانند به این امر کمک شایانی کرده و راهگشای عرضه بهتر و فروش بیشتر هنر هنرمندان صنایع دستی استان باشد.

وی ادامه داد: 8 هزار هنرمند صنایع دستی در سطح استان مرکزی فعالیت دارند که اداره کل میراث فرهنگی در راستای کمک به اعتلای هنر این هنرمندان اقدام به ایجاد و احداث 6 بازارچه صنایع دستی کرده و مقرر است تا پایان امسال به ازای هر شهرستان یک بازارچه دائمی صنایع دستی ایجاد شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت