شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۹:۲۶:۲۴

پر رنگ شدن نمادهای هویتی بعد از انقلاب

پر رنگ شدن نمادهای هویتی بعد از انقلاب/ عیار دینی مردم ارتقا پیدا کرده است به گزارش پیک راستان به نقل از فارس : حجت‌الاسلام مهدی عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از مدیران جوان و انقلابی است که مرداد ماه امسال مسئولیت این نهاد انقلابی را بر عهده گرفت. وی دارای مدرک دکترای علوم […]

نمادهای هویتی را بعد از انقلاب پر رنگ کرده‌ایم که در تاریخ کشور بی‌سابقه بوده است.

پر رنگ شدن نمادهای هویتی بعد از انقلاب

پر رنگ شدن نمادهای هویتی بعد از انقلاب/ عیار دینی مردم ارتقا پیدا کرده است

به گزارش پیک راستان به نقل از فارس : حجت‌الاسلام مهدی عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از مدیران جوان و انقلابی است که مرداد ماه امسال مسئولیت این نهاد انقلابی را بر عهده گرفت.

وی دارای مدرک دکترای علوم سیاسی بوده و تدریس در حوزه و دانشگاه، مبلغ محیط بین‌الملل، مدیر میز جنوب شرق آسیا در گروه مطالعات راهبردی در مجمع جهانی اهل بیت (ع) و مدیرکل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا سلام الله علیها و معاون بین‌الملل دانشکده هدی را در کارنامه فعالیت خود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس با خبرنگار حوزه فرهنگ به گفت‌وگو‌ نشست که در ادامه می‌خوانید.

فارس: با توجه به اهمیت تبلیغ، در حوزه نوآوری چه ضرورت‌هایی را احساس می‌کنید؟

عباسی: نکته‌ای که نباید از آن غافل شد و باید به آن توجه کرد مبحث درک نبرد فرهنگی است، نوآوری مبتنی بر این است که فعالان فرهنگی و مذهبی عرصه میدان را به درستی مشاهده و در نظر بگیرند، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در یکی از فرمایشات گهربار خود عنوان کردند که مدیر فرهنگی باید میدان نزاع فرهنگی را خوب مشاهده کند، بنده  احساس می‌کنم مدیران و فعالان فرهنگی در این قسمت مهم که تأکید مقام معظم رهبری است ضعف دارند در واقع مجموعه دستگاه‌ها فرهنگی در زمینه دیده بانی ضعیف هستند.

نوآوری سازمان تبلیغات می‌تواند از همین قسمت شروع شود، درک نبرد اولین مرحله از شروع  عملیات سازمان تبلیغات است اگر نبرد درک شد در مرحله دوم برنامه‌ریزی برای مدیریت نبرد آغاز می‌شود، در مرحله بعد تمرین سرمایه و امکانات در میدان نبرد و مرحله اقدام است.

سازمان تبلیغات استان در هر سه مرحله احساس می‌کند که عملکرد دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی علیرغم اینکه دستاوردهای خوبی در عرصه نظام و انقلاب اسلامی ایران وجود داشته است ولی با اهداف آرمانی که امام (ره) و اسناد بالادستی ترسیم کرده‌اند، فاصله دارند، لذا سازمان تبلیغات در هر سه حوزه اقدام و ورود پیدا کرده است.

یکی از اقدامات این سازمان برقرار ارتباط بیشتر سازمان تبلیغات استان با فعالان و نخبگان فرهنگی بوده، بستری را فراهم کرده‌ایم که در کارگروه‌های مختلف این سازمان نخبگان و فعالین فرهنگی حضور و اعمال نظر داشته باشند.

نوآوری که سازمان تبلیغات بعد از اینکه همفکری، هم افزایی و همدلی بین نخبگان و فعالین فرهنگی ایجاد کرد در چهار حوزه می‌تواند عملیاتی شود که اقدامات آن در این چهار حوزه توسط سازمان تبلیغات استان شروع شده است.

این چهار حوزه شامل نظام و مسائل فرهنگی استان، آموزش سرمایه‌های انسانی، تولید محتوا و غیره است.پر رنگ شدن نمادهای هویتی بعد از انقلاب/ عیار دینی مردم ارتقا پیدا کرده است

انتهای پیام/mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت